חזון ומטרות של מרכז: הדרך לצאת מהמטריקס

חזון ומטרות של מרכז: הדרך לצאת מהמטריקס

מתוך הבנה, שמרבית בני האדם אינם מגשימים עצמם ולא מגיעים לתוצאות, שאליהם הם שואפים ומתוך יכולת אישית לסייע לאנשים לצאת ממצבים של מצוקה ותקיעות בחיים, להשיג מטרות, לחיות בשפע, להגיע להישגים והצלחה אישית, נפתח מרכז, המסייע לאנשים בתהליכים אישיים וקבוצתיים.

קרא עוד  
איך מתבצע התהליך האימוני?

איך מתבצע התהליך האימוני?

לצורך הבנת התהליך האימוני יש להסביר ביטויים שמופיעים במאמר ההסבר שוב ושוב ושבלעדיהם לא ניתן להבין אותו. המילה "מתאמן" - מורה על מי שמגיע לאימון הטיפולי ומבקש להיות מאומן על ידי מאמן או מאמנת, במקרה שלנו, מיכל תבל, כדי להגיע ליעד מסוים, שמתברר כבר בתחילת תהליך האימון.

קרא עוד  
לצאת מהמבוך...

לצאת מהמבוך...

אם נתייחס לסיפור הבריאה כאל מיתוס ובעקבות כך לבריאת האדם כאל לידה של בן האלוהים, הרי שאחרי השלב של ההזנה והאכלה, של הדגירה והעטיפה בכל האהבה שבעולם, האלוהות - האם/אב הקוסמיים, רוצים שהילד שלהם, האדם-האנושות, ו/או הבריאה כולה, יתחילו להיות עצמאיים ויעמדו ברשות עצמם. אולם "הילד בן 30 יש לו חום גבוהה והוא עדיין גר אצל ההורים ואינו רוצה להתבגר".

קרא עוד  
להגיע לשלום עם עצמי

להגיע לשלום עם עצמי

לא רבים מכירים את המושג של "סמכות פנימית". זה לא משהו שמלמדים בבית ספר. אנחנו לא מעלים בדעתנו לבד, שיש באפשרותנו להחליט דברים באופן עצמאי, על פי סמכות פנימית, בלי קשר למה שאומרים שם בחוץ. כשמדברים על דבר כזה כמו "סמכות פנימית", החשש הוא, שאדם יבין, שהוא יכול להחליט מתוך ה"אישיות" ולוא דווקא מתוך הסמכות של ה"אני העליון".

קרא עוד  
הופכים צללים לצלילים

הופכים צללים לצלילים

נדמה לנו שאנו מכירים ויודעים בדיוק מה עושה אותנו חסרי ביטחון: המראה החיצוני, הרמה של החינוך שקיבלנו (עד איזו כיתה למדנו), או הסטטוס הסוציו-אקונומי שלנו. מסתבר שביטחון עצמי אינו תלוי רק בהשפעות חיצוניות, אלא זה משהו הרבה יותר עמוק בפנים, החובק את המידות השליליות, או מה שנראה לנו ככישלון או נכות פנימית, שנוצרו מחוויות עבר ו/או שיקופים מבחוץ, שאימצנו במהלך ההיסטוריה האישית והפכו להיות חלק אינטגרלי מהצורה שבא אנו רואים את עצמנו מבפנים.

קרא עוד  
הצטרפות לקבוצת וואטספ - הדרך לצאת מהמטריקס

הצטרפות לקבוצת וואטספ - הדרך לצאת מהמטריקס

קורס הדגל של מרכז "הדרך לצאת מהמטריקס" הוא, באופן לא מפתיע "קורס - הדרך לצאת מהמטריקס" זהו קורס שלם, בן 12 מפגשים, שמהווה ספתח ללימודי המרכז. הוא מקנה את מושגי היסוד, את תפישת העל של המרכז, שעליו יהיה אפשר להשתית את יתר הלימודים השונים והמוגוונים בהמשך. הקורס הינו ברובו קורס של מידע וידע, אולם בהחלט יש בו חלקים גדולים של תרגול אימוני, המאפשר למתרגליו התפתחות במישורי הקיום הפנימיים שלהם, יכולת ניהול טובה יותר של גופי האישיות שלהם, חיבור לסמכות הפנימית ועוד הרבה הרבה הרחבות בממדים רבים.

קרא עוד  
מה זה ייעוץ רוחני?

מה זה ייעוץ רוחני?

מהו ייעוץ רוחני? ייעוץ רוחני, בשונה מטיפול ואימון, הינו הדרכה, הכוונה, הנחיה של תהליך למידה לשם השגת טרנספורמציה מבוקשת בתחומים שונים בהתאם לבחירת האדם הבא להתייעץ.

קרא עוד  
כיצד הצלחה קשורה לפנימיות?

כיצד הצלחה קשורה לפנימיות?

אנו גדלים בתוך בועה של הוויה קיומית חיצונית (מטריקס). בועה זו נוצרה (ברמה הבסיסית של המחקר של איך היא נוצרה) מהשפעות חיצוניות שקיבלנו מהורים, גננות, מחנכים, חברים, קרובי משפחה, תקשורת, תרבות חיצונית, חינוך, קבוצות אליהם אנו משתייכים ועוד.

קרא עוד  
מסרים ליום מלא השראה

מסרים ליום מלא השראה

משפטי השראה - מיכל תבל - לפעמים קשה מאוד לעכל את העובדה, שהדבר שמפריע מבחוץ, מוקרן מצל שקיים בפנים. לא נורא. תתחילו שוב. והפעם, תתמקדו באהבה עצמית. לאחר מכן, לא תצטרכו יותר להתאמץ.

קרא עוד  
איך להתגבר על דיכאון קל?

איך להתגבר על דיכאון קל?

איך להתגבר על דיכאון קל? כל אחד מבני האדם, החיים על פני האדמה ובתוך המטריקס הקיים, חש מדי פעם, דיכאון. זה בדרך כלל מתחיל כבר כשקמים בבוקר והמחשבות השליליות עם הלחץ הרגשי הכבד על הלב, שמדכא את הרגשות החיוביים ומחליש את מהערכת האנרגטית, מתחיל לפעול.

קרא עוד  
הגשמה עצמית

הגשמה עצמית

לירון (שם בדוי) כבר הגיע לגיל, שבו היא שונאת כששואלים אותה: "בת כמה את?". למעשה זו השאלה שהיא הכי מתעבת ותמיד תיעבה. לא בגלל שהיא חוששת מהגיל עצמו. היא נראית טוב ואין לה מה להסתיר רק להתגאות בגנים שסיפקו לה הוריה. אבל, הגיל חושף את מבושותיה, את כל הדברים שהיא חושבת על עצמה שלא עשתה, ולא הספיקה ושלא עמדה בסטנדרטים חברתיים, וגם לא בסטנדרטים של עצמה וחזרה שוב ושוב על מעגלים של להתחיל מלמטה, לטפס, להגיע לטופ, ואז שוב ליפול ולהתחיל הכל מהתחלה.

קרא עוד