הצטרפות לקבוצת וואטספ - הדרך לצאת מהמטריקס

למה כדאי לכם להצטרף לקבוצת וואטספ שלנו - הדרך לצאת מהמטריקס?

העולם והאנושות, שנמצאים בתהליך יציאה מהמטריקס, זקוקים למושגים והמשגות חדשות, כדי להרחיב תודעה. אי אפשר לעשות קפיצה מהמקום שאנחנו נמצאים בו היום, למקום שאנחנו אמורים להיות, ללא החלפת מושגים והמשגות חדשות. שפה היא כישוף. היא יכולה לצמצם את תודעתנו או להרחיבה. בקבוצת הוואטספ של "הדרך לצאת מהמטריקס" אנחנו לומדים מושגים חדשים, כדי שנוכל לתפוש דברים חדשים, שטרם חווינו, בדיוק כמו אותם אינדיאנים שלא ראו את ספינתו של קולומבוס, כי לא היה להם מושג על ספינות ולאחר החוויה שלהם והמשגת החוויה, הם יכלו להבא, לראות כל ספינה שמתקרבת.

מה הכוונה כאשר אומרים, שהאנושות והעולם נמצאים בתהליך של יציאה מהמטריקס? אם ניקח את הטרילוגיה ואחר כך רביעולוגיה של הסרט "המטריקס", הרי ששם אנחנו חווים את חוויית הגילוי של "ניאו", הגיבור הראשי של הסרט, אשר נגלה לו ברגע מסוים, עם עזרה של חברים, כי הוא חי בעולם אשלייתי, שמי שבאמת מושל בו הינן בינות מלאכותיות, תוכנות מתקדמות ורובוטים משוכללים, שלפני עשרות או מאות שנים, לפי ספור הסרט, מרדו בבני האדם יוצריהם והחלו להעביד את האחרונים בפרך, מבלי שהאנושות יודעת מכך, לקחו מהם את לשד חייהם, זאת אומרת, עשו אותם בטריות לאנרגיה, הנצרכת להם עצמם (לרובוטים) והשכיחו מהם את האמת על מי הם ברמה הגבוהה והעמוקה ביותר של עצמם (האמת על העצמי האנושי-אלוהי), על ידי הכנסתם לתוך מערכת "רחם" מלאכותית משכיחת זיכרון האני האמיתי, בשם ה - matrix.  

ושוב נחזור על הרעיון, שבעצם אנחנו מכירים את המונח "מטריקס" מסרט הקולנוע בשם הזה. זאת אומרת שלפני כן, לא היינו מכירים את המושג הזה, לא ברמה התודעה האנושית הקולקטיבית. לא היינו משתמשים במילה הזאת, לפני כן וכך לא יכלנו לתפוס את המציאות שלנו כ"אשליה". אבל עכשיו יש לנו מילה חדשה, שעימה נוכל לתפוס את המציאות, שמתגלה לנו כ"מטריקס". למילה "מטריקס" יש רבדי פרשנות נוספים מעבר ל"אשליה" בלבד. רבדים אלו, מוסיפים את העומקים לתפיסת העולם שלנו היום, שנובעת מכניסת המושג הזה לתודעתנו משנת 1999, עם שחרור הסרט לאקרנים. 

רצים לדעת עוד?

הכנסו לקבוצה ותהנו ממידע, מאמרים, כתבות, בלוגים, סרטונים, מפגשים בלייב, אונליין ופנים מול פנים. והכל בכיף ובחברותא 

לכניסה לחצו על הלינק למטה

 ההצטרפו אלינו נשמח לראותכם

https://chat.whatsapp.com/IVKXzm3ybiM8TB8NuNOSoT

לפגישת היכרות טלפונית ולתיאום אימון טיפולי לחצו על הלינק למטה

https://couching.minisite.ms/hagshamatyeud?ref=amt


עקבי אחרי הפעילויות שלי לחצ/י על הלינק למטה

https://linktr.ee/michaltevel 

הצטרפו לערוץ היוטיוב שלי:

https://www.youtube.com/channel/UCPcrEx_R-5yKgZG7eILmZpA

למעקב אחר דף הפייסבוק שלי הקישו על הקישור למטה

https://www.facebook.com/samhutmanhigutcoaching/

לשאלות ומידע נוסף - 

התקשרו - 053-3811883! 

בברכת התפתחות, 

מיכל תבל