איך מתבצע התהליך האימוני?

המילים והמושגים הרוצים להיות מובהרים הינם: תהליך אימון, מתאמן, מאמן, מטפל, מטופל, מאומן, ועוד.

"התהליך האימוני" הינו תהליך שבו נפגשים מתאמן ומאמן כדי לעבור ביחד מקצה שיפורים, בכל רמה אפשרית, הכוללות: עבודה על מעשים, פעולות, התנהגויות, תגובות, דיבור, שיחה, תקשורת, רגש, מחשבה ופעולות מנטליות נוספות מצד אחד, כמו פיזיות מעשיות מן הצד השני. 

המילה "מתאמן" - מורה על מי שמגיע לאימון הטיפולי ומבקש להיות מאומן על ידי מאמן או מאמנת, כדי להגיע ליעד מסוים, בתחום הנפש, הרוח והמעשה, שמתברר כבר בתחילת תהליך האימון.

ה"מתאמן" אינו נקרא "מטופל" שכן האימון הנפשי, דורש פעילות ספורטיבית רגשית ומנטלית, דהיינו נפשית, ממי שמגיע להיות מתאמן. ה"מתאמן" אינו נקרא "מאומן", שכן להיות "מאומן" זה כאילו שמישהו עושה בשבילך את העבודה, מזיז לך את הידיים, מזיז לך את הרגליים ומפעיל את המערכות בעבורך. לעומת זאת בתהליך האימון הנכון, אין "מאומן", יש "מתאמן", שכן למרות המאמן, שעוזר לו לעשות את הדרך ונותן לו תרגילים לפיתוח שרירי הנפש והיכולות האישיות, העבודה כולה ככולה נעשית על ידי המתאמן עצמו ולא אחר. 

כדי להיות רציניים בתהליך, מפנים שני הצדדים המתאמן והמאמן זמן לשלושה פגישות ראשוניות שהן פגישות איבחון. בפגישות אלה, שיכולות להתבצע באופן פיזי, בזום או בטלפון, למעשה, שוטח המתאמן את המקום, שממנו הוא יוצא ואת הסיפור של חייו, כאשר המאמנת שואלת שאלות חידוד והבהרה וכן שאלות העמקה. שאלות אלו נשאלות כדי להבין טוב יותר את  מצב הנפש של המתאמן בקו הזינוק לדרך, וכדי לעזור למתאמן לאסוף את עצמו ולהבין את ה"בעיה" שלו טוב יותר.

בסיום 3 פגישות אבחון אלו, שהן חובה, ואי אפשר להתחיל אימון טיפולי בלעדיהן, המאמנת הטיפולית מציעה את סדרת האימון הטיפולי שנראה לה מתאים כדי להשיג את המטרה שהובהרה בפגישות האבחון. יתכן שהמאמנת (מיכל תבל) תציע 10 מפגשים שבסופם, היא חוזה שהמטרה של האימון הטיפולי תושג ולפעמים תציע סדרת אימון טיפולי בן 20 מפגשים, אם היא חושבת שיש תהליך עומק נפשי לבצע תוך כדי הליכה לכיוון מימוש מטרה מסוימת של המתאמן. 

בחרי את הזמן שהכי מתאים לך לפגישת אימון ראשונה מתנה
לחצי על הלינק למטה
https://bit.ly/3mkMU4B


עקבי אחרי הפעילויות שלי ברחבי האינטרנט
לחצי על הלינק למטה
https://linktr.ee/michaltevel

שמור/י לעצמך מקום בקורס מודעות לפתיחת התודעה, שחרור מכבלים ויציאה מהמטריקס,
אין טעם לחכות למחר, לחצי על הלינק והרשמ/י עוד היום
https://bit.ly/3Kz2e5X


עקבי אחרי הפעילויות שלי לחצ/י על הלינק למטה

https://linktr.ee/michaltevel 

הצטרפו לערוץ היוטיוב שלי:

https://www.youtube.com/channel/UCPcrEx_R-5yKgZG7eILmZpA

למעקב אחר דף הפייסבוק שלי הקישו על הקישור למטה

https://www.facebook.com/samhutmanhigutcoaching/

לשאלות ומידע נוסף - 

התקשרו - 053-3811883! 

בברכת התפתחות, 

מיכל תבל