הגשמה עצמית

לירון (שם בדוי) כבר הגיע לגיל, שבו היא שונאת כששואלים אותה: "בת כמה את?".

למעשה זו השאלה שהיא הכי מתעבת ותמיד תיעבה.

לא בגלל שהיא חוששת מהגיל עצמו. 

היא נראית טוב ואין לה מה להסתיר רק להתגאות בגנים שסיפקו לה הוריה. 

אבל, הגיל חושף את מבושותיה, את כל הדברים שהיא חושבת על עצמה שלא עשתה, ולא הספיקה ושלא עמדה בסטנדרטים חברתיים, וגם לא בסטנדרטים של עצמה וחזרה שוב ושוב על מעגלים של להתחיל מלמטה, לטפס, להגיע לטופ, ואז שוב ליפול ולהתחיל הכל מהתחלה.

כמה פעמים ניסתה לצמצם את הפער הזה בתוך הווייתה, ניסתה בכל כוחותיה לעשות שריר כדי לנצל למקסימום את האנרגיה שניתנה לה, לעשות את בחירות העבודה הנכונות, כדי לשדרג את עצמה באמצעות העבודה, אבל תמיד היא טיפסה ועלתה והגיע לטופ, הרגישה שזהו, עכשיו יש לה את זה והיא יכולה לעשות את השינוי כשהיא חושבת שעכשיו היא יכולה לעזוב עבודה, לנסות להיות עצמאית (תשוקה שתמיד בערה בה) ואז למצוא עצמה נופלת כלכלית או נפשית, כשהיא חוזרת לנקודת ההתחלה. 

כל פעם מחדש, כמו מחשבון קוסמי של מחזורי חייה, מצאה עצמה נפגשת עם נקודת הדחף ההישרדותי, שביקש ממנה, בעודה מתחבטאת בשיווק של העסק העצמאי החדש שלה, לשוב להיות שכירה, להתחיל עוד פעם מלמטה, ושוב הכל בחזרה. 

היא הייתה יכולה לדמיון ולראות את עצמה כמו אותו עכבר מעבדה, שמפדל שוב ושוב בנסותו לעלות למעלה, רק כדי להבין, שהוא מספק בכוח והזמן שלו אנרגיה לאחרים (לאלו שהוא עובד למענם) אך לא מתקדם בחייו ובעצמו לשום מקום.

עד שיום אחד נמאס לה, ממש, והיא רצתה לעשות סדר בחיים, התחננה והתפללה שיהיה מישהו שידריך אותה כדי להתקדם מהמקום הזה, שבו היא נמצאת ולעשות את השינוי הראוי. היא ידעה שללכת לטיפול יקח הרבה מאוד זמן התהליך והיא כבר יודעת ומכירה את כל הסיבות בילדותה הרחוקה שגרמו לה להיות מה שהיא ולפגוש בעצמה ובחייה את הדפוסים ההתנהגותיים שלה.

היא הבינה שהיא מבקשת הפעם סוג של מנטורין אימוני, קאוצ'ינג כזה, שינחה אותה שלב אחר שלב לשינוי פנימי וחיצוני, כדי להצליח הפעם לעשות את מעבר לשלב מתקדם אמיתי וטוב יותר בחייה, כזה שיהיה שיקוף של הרצונות שלה להגשמה עצמית.

כך היא מצאה אותי, ומאז אנחנו עובדות ביחד לעבר המטרות החיצוניות והעמוקות שלה. בתחילה עבדנו בצורה מאוד מרוכזת, פעם ואפילו פעמיים בשבוע ועכשיו כאשר כבר יש תוצאות בשטח, והחיים של לירון נראים על מסלול בטוח, אנחנו מקיימות רק פגישות תחזוקה, פעם בחודש. 

מכיוון שיש לי מה לתת בתחום של הקוצא'ינג לעבר הגשמה עצמית, שמקיף גם טיפול בשיטות נוספות, אני ממש רוצה שתגיעי גם את כדי לעשות את השינוי הבא בחייך. 

נצלי את התקופה הזו של הקיץ ושלבי את הזמן הזה של החופשות עם השקעה אמיתית בעצמך. למען קידומך עושה מבצע קיץ מיוחד 15 אחוז הנחה על כל החבילות האימוניות והאחרות. 

אם את מרגישה שגם את כמו לירון, נמצאת במקום דומה ורוצה לעשות שינוי דחוף בחייך,

פני אלי לשיחת היכרות ללא עלות - 053-3811883 או השאירו פרטים באתר הבית - www.michaltevel.co.il


עקבי אחרי הפעילויות שלי לחצ/י על הלינק למטה

https://linktr.ee/michaltevel 

הצטרפו לערוץ היוטיוב שלי:

https://www.youtube.com/channel/UCPcrEx_R-5yKgZG7eILmZpA

למעקב אחר דף הפייסבוק שלי הקישו על הקישור למטה

https://www.facebook.com/samhutmanhigutcoaching/

לשאלות ומידע נוסף - 

התקשרו - 053-3811883! 

בברכת התפתחות, 

מיכל תבל