1 דקות קריאה
06 Oct
06Oct

הייתכן שרגשות מנהלים את חיינו? איך ניתן להפך קטבים ולגרום למנטל לנהל רגשות ולא ההפך? האם מומלץ לנהל שכלית את הרגשות, או שלרגשות יש תפקיד בקיום שלנו? אם יש לרגשות זכות קיום כלשהו, מהו וכיצד אפשר להפיק מהם יותר תועלת?


לאף אחד אין את כל האמת, ואת כל העובדות על המציאות. יש כאלה שהזיכרון שלהם מכיל חלק רחב מהאמת של מיהו האדם והעולם ויש כאלה, שפחות. למרות שהזיכרון הוא תהליך מנטאלי, הוא לא היה מתקיים ללא החוויה, שנשמרה היטב ונחרטה בתודעה ובעיקר בתת הכרה האישית והאנושית.


רגש גורם לנו לשמוח ולכאוב. הכאב ומן הצד השני האושר והשמחה, חורטים מנגינה בלתי נשכחת, על גבי סרט התודעה וסרטי הלא מודע. החריטה הזאת, לימים תהיה הזיכרון, שממנו נוכל למשוך, כדי להבין באיזה עולם אנחנו חיים ומי אנחנו. זיכרון זה לא היה לו קיום, ללא הרגש.


מיליארדי זירעונים עושים דרכם אל ביצית ורק אחד או מעט משיגים את המטרה. כך גם המעבר לשלב הבא של ההתפתחות מעמיד במבחן אתגרי את ההתנהגות האישיותית, המוסרית, האתית והרוחנית של כל אחד מבני האדם, או הזיכרון הנכון של מי הם ומה מטרתם בעולם הזה, כדי להבקיע לשלב הבא של ההתפתחות.


הרגש הוא הקשר שלנו לאינטואיציה, אשר מקומה באני העליון. כאשר הרגש עובד בשיתוף פעולה עם האינטליגנציה האנושית, הוא לומד לעשות בירור בין הרגשות הנמוכים שלו, כמו תשוקות, אובססיות, פחדים, חרדות, כעסים וטינות, קנאות ורגשות אשמה, לבין כל היתר.


רגשות הקורבנות, שמקורן בגוף רגש, כאשר נשכחים לבד ללא מורה, נשארים עם החיפוש הבלתי נדלה אחר הדרכה. במקום להמשיך לחפש את ההדרכה בחוץ מכל מי שמוכן לתת אותה, שלרוב יש לו אינטרסים משלו בנתינת מידע וכיוון, רצוי להפנות את עיני הרגש, לקבל הדרכה מבפנים.


הפניית ה"העיניים" של גוף הרגש כלפי האני העליון, נועדה להביא לידי מיצוי את היכולת המופלא של "היד הרגשית" לצאת החוצה לעולם ולקלוט לעומק את תוכנו. אם הרגשות מעוגנים בפנים בקרקע העמוקה, הגבוהה והיציבה של האני העליון, יכולת ההליכה שלה לעומק החוויה העולמית גודלת.


מיכל תבל קוצ'רית טיפולית קוצ'ינג טיפולי אימון לחיים אימון אישי רגשות טיפול ברגשות טיפול רגשי אימון רגשי אימון הווייתי שמחה כאב טיפול נפשי בכאב תודעה אישיות אני עליון הדרך לצאת מהמטריקס כיצד לצאת מהמטריקס להתחבר לסמכות פנימית סמכות פנימית סמכות חיצונית להתנתק מסמכות חיצונית אהבה פחד כיצד להתגבר על פחדים כיצד להתגבר על פחד קהל זיכרון התפתחות התפתחות אישית התפתחות רוחנית כעסים פחדים חרדות טינות קנאות רגשות אשמה כיצד מתגברים על רגשות אשמה כיצד מנהלים תשוקות כיצד מתגברים על התמכרויות כיצד עובדים עם אובססיות כיצד מתמודדים עם פחדים כיצד מנהלים כעסים כיצד לא גורמים לטינה להתפתח כיצד מרפאים קנאה כיצד יוצאים מרגשות קורבנות גוף רגש עיני הרגש התחברות לאני העליון חוט הכסף גוף פיסי גוף שכל אינטליגנציה אינטואיציה רצון עליון ניצוץ אלוהי עץ הספירות להבות אש הנשמה נשמה נפש נאוס פסיכה סומה פסיכוסומטי פסיכולוגיה איבחון הרצאות סנדאות
הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.