7 דקות קריאה
08 Sep
08Sep

האנרגיה הקיימת באדם ובבעלי החייםנקראת במערב אורגוןשם שנתן החוקרהמדען והפילוסוף ווילהלם רייךשבשנות ה-30 טען שגילה אנרגיה פיזיקלית חדשההקיימת בבעלי חיים ובאווירבמזרחקוראים לאותה אנרגיה קונדליני והמשלימה שלה פראנה, הנמצאת בחלל האטמוספירי 

וילהלם רייך בנה מכשיריםשכינה אותם "צוברי אורגון", שתפקידם היה לאסוף אנרגיה ולווסת אותה לריפוי מחלות כמו סרטן וכן לחיזוק האון המיניטענותיו לא התקבלו על ידי הקהילה המדעיתבשנת 1933 פרסם רייך את ספרו "פסיכולוגיית ההמון של הפשיזםוכמובן שמיד הוחרם על ידי הנאצים 

כאשר הבין שהוא בסכנהגם בגלל מוצאו היהודיהיגר ב - 1934 לזמן קצר לדנמרקמשם עבר לשוודיה ובסתיו של אותה שנה התנחל סופית באוסלו שבנורבגיהכאן הוא המשיך את מחקרו על האורגון באוניברסיטת אוסלו במשך שנים 

בשנת 1939, בעקבות אופוזיציה של אנשי רפואה ופסיכיאטריה שנוצרה כנגדואשר לא הסכימו עם שיטותיוהיגר לארצות הברית ובשנת 1947 החל ארגון המזון והתרופות האמריקאי ה - FDA, לחקור טענותיו על האורגוןתוצאות המחקר לא היו שונות מכל היתר ובסופו הוצא צושאסר על התייחסות לטיפול באורגון כטיפול רפואי 

כמרדן במוסכמות ובגלל שהאמין בממצאי מחקרוהמשיך רייך בטיפוליו באורגון והואשם בביזוי בית המשפטלבסוף הושלח לשנתיים מאסרבהם נפתר מהתקף לב בכלאממש זמן קצר לפני שחרורוה- FDA, שרף כמה טונות מכתביו של רייך ב - 1956 והשמיד את מכשיריו לטיפול באורגון. 

האורגון הוא האנרגיההמכונה גם הילהאו אאורה וכוללת את אנרגית החיים הקיימת באטמוספרההמכונה במזרח פראנהאנרגיה זו עוטפת כל יצור אנושי והיא האנרגיה אשר ההילרים ומרפאים באנרגיה מסוגלים להרחיבה על ידי התחברות לאנרגית העולם ולהזרימה אל עבר אדםשאינו יודע לשמור על גוף האנרגיה שלו בעצמו.   

שאמנים והילרים במרוצת ההיסטוריה יודעים להזרים אנרגיה ולהזין באנרגית חיים מרפאה את האדם החולה או הפצוע וכך להחזיר את השדה האלקטרומגנטי האב טיפוסי לכזה שהיה מלפני שנתחלה ולרפא אותו רפואה מלאהלכל אדם היכולת להיות המרפא של עצמו באמצעות שימוש נכון באנרגיות החיים שלו ושל הטבע. 

לכל אדם יש אנרגית ריפוי עצמית והוא גם יכול לרפא אחרים. לדוגמא הריפוי של החיבוק של אימא, המעביר כל כאב ומחלה, חיבוק של אדם אוהב, שמעלה את סף האושר ומשם מבריא את הגוף וכמובן חיבוק ואהבה בכלל. לבני אדם יש שדות אלקטרומגנטיים עוצמתיים, שהידלדלו במרוצת מאות השנים האחרונות, עקב הפעלה מסיבית של שיטות יניקת אנרגיה מהם. אולם, כאשר אנשים נמצאים ביחד, הם מגדילים את השדות האלקטרומגנטיים שלהם פי כמה וכמה וכך יכולים לחוש תחושת עוצמה, כוח ולהירפא מכל מחלה. מי שלוקח מהם את היכולת להיות קרובים ולהטעין אחד את השני, אינו חושב לטובת בריאותם אלא ההפך. לחשוב אחרת, הינה טיפשות בלתי נסבלת.

סיפורו של וילהלם רייך, מזכיר מאוד את ההתעללות שעוברים היום רופאים בתחום של אפידמיולוגיה, חוקרי מגיפות, אשר כאשר מרשים לעצמם להיות פתוחים מספיק, כאילו וחשבו שהם חיים במדינות דמוקרטיות, השלטונות, היד הארוכה של חברות התרופות, משתיקה אותם, מבטלות את חברותם כרופאים בקופות חולים ובתי חולים השונים ואף משילות מהם את הרישיון רפואי. 

כמו אז, גם היום, רופאי אמת, אשר נאמנים לשבועת היפוקרטס, זוכים ליחס רדיפה מצד המערכת הבריאותית במדינה שבה הם חיים וגם הם לעיתים מוצאים עצמם בין המתים, זמן קצר לאחר שהם עומדים באופן גלוי מאחורי האמת הרפואית שלהם.

הגל החוזר הזה של דיקטטורה רפואית, שאינה מאפשרת תרופות אמת, המצאות אמינות, שנועדו בכוונה כנה לרפא ולהחזיר את האנרגיה הבסיסית הטבעית של בני אדם, יסתיים הפעם הזאת בתבוסתם של רודפי הבצע, שאיבדו את האכפתיות שלהם, את המצפון ואת המוסר ובמקומם תבנה מחדש ומהשורש מערכת בריאות מהפכנית, אשר תחזיר את המושכות לאימא אדמה וטבע ולגוף האלוהי של האדם וכן תיתן יד חופשית להמצאות בתחום האנרגיה החופשית ושימוש בה למטרות רפואה.  


הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.