מיכל תבל, מאמנת ומלווה תהליכים להעצמה, ביטוי והגשמה עצמית, יועצת בכלי תודעה פרקטיים. מעבירה הרצאות, קורסים, סדנאות בנושאי העצמה אישית, איזוטריה, מודעות עצמית ותודעה רוחנית.

אימון/ייעוץ וליווי תהליכים להעצמה

אם אינכם אוהבים מה שמשתקף במראה שבה אתם מתבוננים, זה אומר שאתם עומדים לזמן לעצמכם מצבים שליליים כלפיכם. לכן חשוב לאהוב עצמכם תחילה. אתם לא באמת אוהבים, לפני שאתם באמת ובתמים אוהבים ומאוהבים בעצמכם. הכל מתחיל מאהבה עצמית... תארו לעצמכם את עולמכם הפנימי כמעין פאזל, שמישהו פירק, כשנולדתם ופיזר על הרצפה את כל החלקים. כך, את כל חייכם הבוגרים אתם מנסים לזהות את החלקים הפזורים, להרים אותם ממקום מרבצם ולנסות לשייך אותם למקומם הראוי בתוך פנימיות עצמכם.

קרא עוד

יעוץ תודעתי-פרקטי

כולם מחפשים ודאות בתוך עולם של חוסר ודאות כמעט מוחלטת, כולם מחפשים סמכות כלשהי, שתעזור להם לצעוד בתוך עולם שבו האדמה רועדת, זה חיוני למצוא מורה רוחני נכון וראוי, שיעזור לכם לצעוד ויתן לכם יעוץ ממקור גבוהה, זה שרואה את כל הצדדים של המטבע, כדי לצעוד בשביל האישי שלכם שאינו נפרד מהמסלולים שצועדים בהם אחרים. איך תדעו מיהו המורה הרוחני הנכון? איך תדעו שהיעוץ הרוחני, שאתם מקבלים, הוא ממקור אמת ולא שקר?

קרא עוד