1 דקות קריאה
23 May
23May

המילה "מטריקס" נכנסה לתודעה האנושית מאז סרט הקולנוע האמריקאי מסוג המדע הבדיוני, שיצא בשנת 1999. 

זוהי טרילוגיה, שהפכה להיות רביעולוגיה, שתפסה את תודעת העולם והציגה בפניו את הרעיון של החיים כאשליה, המורכבת מהשתלטות של מכונות, רובוטים, בינות מלאכותיות, מעשי ידי אדם, אשר בנו מערכות קיום חדשות, המנצלות את אנרגית החיים של האדם כבטריות להזנתן האישית, בעוד בני אדם חיים במעין "מציאות מדומה", כאשר אין להם שמץ של מושג, שבעצם הם נשלטים וכלואים בתוך קקונים, המורכבים ממתכות וחומרים מלאכותיים. 

העלילה מתרחשת בעתיד הרחוק, כך שלמעשה המחדל של השתלטות המכונות על בני אדם מרומז, כקורה בתקופה של מאה השנים בין  1999 (זמן יצירת הסרט) והלאה. למה הסרט הזה נעשה אקטואלי כל כך היום יותר מתמיד? 

אין ספק, שעם צאתו של הסרט, היו כאלה שהזדהו עימו מאוד, כל אלו ששנים נחשפו לכך שלא כל מה שהתקשורת אומרת שקורה, אכן קורה, שעקבו אחרי חושפי שחיתויות בכל המגזרים, בכל המדינות, שהבינו, שעולם האגדות, שמוכרים לנו, כשאנחנו קטנים וזאטוטים, אינו מדויק. 

שהבינו שמי ששולט במוסדות המרכזיים העולמיים והמדיניים, אינם אנשים משכמם ומעלה, שהשיגו בכוח ההשקעה שלהם את המשרה הנכספת של הנהגת מדינתם, אלא אנשים שפלים, עם בעיות נפשיות, חמדנים ושאינם יודעים לשלוט על תשוקותיהם הנמוכות ביותר, שמכיוון שאין להם שום ערך או מוסר להישען עליו, גורמים חיצוניים להם יכולים לשחק בהם כבובות מריונטה, באופן חופשי לחלוטין, לטובתם האישית והאינטרסנטית, של המושכים בחוטים בלבד, על חשבון הנתינים התמימים. 

מגמה זו, של הזדהות עם סרט המטריקס והסתכלות עליו כאל סרט קאלט, כזה שרואים ביחד, עם הרבה פופקורן, קבוצה של אנשים, שיש להם עניין בנושא, שרואים אותו שוב ושוב ושוב, כדי ללמוד אותו בעל פה ולהבינו לעומק, בלי להחמיץ דבר, גדלה מאוד וקיבלה רלוונטיות ייתר, עם פרוץ "מגפת הדיקטטורה", שחלה על בני אנוש באופן גורף בתקופת השנים שבין דצמבר 2019 ואילך, שם התעוררה האנושות בכללה לכך שיש דברים, שאינם תקינים בעולם ועדיין התהליך של התעוררות האנושות בתוקף גם בימים אלו וגודל באופן אקספוננציאלי. בנוסף למה שכתוב במילון של מרים וובסטר על מקור ומשמעות המילה Matrix, הרי שמילה זו דומה מאוד למילה Madre  דהיינו Mother, אימא, או/ו Meter, מטריאל, חומר, אדמה, אימא אדמה, וכל האסוציאציות המחברות לכך. 

באופן גורף – רחם אימהית. במקרה של עולם המטריקס, בסרט, הוחלפה רחם אימהית, ברחם מלאכותית, עשויה ומורכבת ממכונות, שבמקום לתת לעובר מזון להגדילו ולפתחו, לוקחות ממנו אנרגיה, כדי להגדיל ולהרחיב את המטריקס עצמו, העולם המלאכותי, או העולם החומרי ללא רוח. היום, עם הכניסה האגרסיבית של אוהדי הטרנסהומיזם, שמבחינתם הטכנולוגיה היא הישועה, הרואים בטכנולוגיה גולת הכל, מה שייתן לאדם בריאות נצחית וחיים נצחיים, רק שכל זה על חשבון האני הפנימי, האני הרוחני, הנשמה, החלק האלוהי של האדם, החלק הנצחי שבאדם שאם לא היה מוגבל, מזמן היה חי בבריאות גדולה ומאריך חיים באיכות לאורך ימים, הנושא של השתלטות מכונות על בני אדם, עולה שוב ביתר שאת. מצד אחד התקשורת משווקת את הנושא של שבב במוח, כדבר הבא ומצד שני בקהילות אינטרנטיות מתעוררות וקמות קבוצות, מתנגדות, קבוצות מרד ומרי. 

לאיזה עולם אנחנו עשויים להיכנס, אם נמשיך במסע אל עבר החיבור אדם מכונה והיכן אנחנו נמצאים תכל'ס עכשיו, במעבר עידנים ומה צריך לצפות מהתקופה הקרובה? 

אם אתם באופן אישי, מרגישים את המטריקס חונק יותר מתמיד בתקופה האחרונה, גם בחייכם החיצוניים וגם דוחק מבפנים לצאת החוצה ולהשתחרר, לכם נועד הקורס "הדרך לצאת מהמטריקס" המראה את המעבר מעולם החומר לעולם הרוח, אך רוח עם השראה, עשייה, ובנייה מחודשת של חיינו האישיים, הקהילתיים והגלובליים, אולם לא דרך פתרונות פוליטיים, אלא דרך פתרונות אישיים, עבודה אישית של חצית הגדה בין האישיות של האדם וחיבורה לאני הפנימי/האני העליון.

"המטריקס" בסרט המטריקס, הוא משל לעולם החומר, נטול הרוח, אליו ה"מורדים" בסרט, רוצים לחזור, כדי להחזיר אליו את הרוח ולחיות עליה כבגן עדן עלי אדמות. 

לפרטים נוספים כנסו ללינק למטה

https://bit.ly/3lxTG35 

להרשמה 

https://bit.ly/3wMywEV

לפרטים נוספים ולשאלות רשמו בתגובות או 

צלצלו 053-3811883

בברכה, 

מיכל תבל

יועצת רוחנית, מאמנת, מדריכת סדנאות וקורסים

לפגישת היכרות טלפונית 

בנושא אימון רגשי 

ואימון להגשמה עצמית 

לחצו על הלינק למטה

https://couching.minisite.ms/hagshamatyeud?ref=amt

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.