15 דקות קריאה
16 Sep
16Sep

סמכות פנימית היא הכיוון החדש של דור שלם של אנשיםשחיים בתקופה הזו, כשרובם אינם יודעים, שהם אמורים לעלות על הגל. הגל לוקח אותם לכיוון של סמכות פנימית. מכיוון שאנשים חיו טוב ב"צל" אזורי הנוחות שלהם, היה צריך להזיזם משם ומהר. לכן ניתן על ידי אנרגית ה"מקור", שאפשר לכנותו גם "האלוהות", לקבוצת פסיכופתים, תפקיד אחד מיני רבים, בתוך מערכת הבקרה. תפקידם הינו לאיים על חופש האדם, או בריאותו (תלוי בדרגת מודעות המגיב לאיום), כדי לעשות בירור, מי הולך לכיוון של חיבור לסמכות הפנימית ומי לכיוון אחר. 

תקופה שבה יופיטר וסטורן יצרו מפגש קוסמי ושפכו את האנרגיות המנוגדות שלהם עלינו בני האדם ועל כדור הארץ כולו, מציין היפרדות עיקשת מהישן וחתירה לחדש לא ידועבתקופה שבה ממשלות מאחורי מסכת נגיף "קץ האנושות"גוזלות את החופשיכולת הפרנסה והבריאות הטבעית מאנשיםנדחפים האחרונים לחפש סמכות חדשה והפניה נעשית פנימהאל תוך הווייתם הם. 

הורחב בפוסטים הקודמים על מרכבת האדם וחלקיה השוניםהוארך הסבר על גוף האדםשהוא הרמה הראשונההבונה את אישיותגוף האנרגיההגוף השנימורכב אף הוא ועשוי מלאכת מחשבת וממנו מתחיל להיעשות החיבור בין הרוח לחומר, כשהחומר באדם הוא מערכת הגוף הפיסי. האנרגיה של הקונדליניזאת הבונה את גוף האנרגיה, נמצאת ישנה (רדומהבצקרה הראשונהצ'קרת הבסיסאו צ'קרת השורש

היא מקופלת כנחשהישן את שנת החורף שלו בנקיק הסלעעד שמשהו יגיע אליו להפריעוכביכול ואז הוא יפעלאו שבאופן טבעי, בזמן שנקבע לו ובהתאם להתפתחות הרוחנית הספציפית של אותו אדם, יתחיל לזחול לאיטולפי איכות הגירויכך תהיה תגובת האנרגיה המתפתלת

הקונדליני אינו רק אנרגיה מתפתלתהעושה עלייה מתעקמתאך אנכית כלפי למעלהבמדרגות הצ'אקרות השונותהממוקמותכמו מזרקות יפיפיותלאורך עמוד השדרה האנושיאלא היא הקומפלקס השלם של האנרגיה הזורמתהכוללת גם את הצ'אקרות והמרידיאנייםהזורמים מהםעוטפים אנרגטית וחודרים כל חלק מאברי גוף האדם, עד לרמה התאית והדי.אן.אי.

עליית הקונדליני מסמלת התקדמות מדורגת בסולם ההתפתחות הרוחנית. כאשר האנרגיה של הקונדליני נמצאת בצ'אקרה התחתונה, הדבר מסמלת אורגניזםשמודע רק לעצם העובדהשהוא קייםהתרוממות הקונדליני לצ'אקרה השנייההממוקמת בגוף באזור עצם העצה, היא הצ'אקרה שמגדירה את הדחף המיני ומעידה על מודעותהנשלטת על ידי הצורך להתרבות 

התרוממות הקונדליני לצ'אקרה השלישיתהממוקמת במקלעת השמש, היא הממונה על הרגשותמגדירה מודעות מפותחת יותרהמכירה בקיומן של תודעות נוספות ומסוגלת לפתח רגשות כלפיהןמקלעת השמש הינה רשת עצבים סימפתטיים בחלק האחורי של הבטן. משם עולה הקונדליני לצ'אקרה הרביעיתהצקרה הרביעית נקראת גם צ'אקרת הלב והיא נמצאת וממוקמת בממד הפיזי בעצם החזהמפתח הלבסטרנום.  

עצם החזה היא עצם שטוחההממוקמת בקדמת כלוב הצלעותצ'אקרה זו מעידה על מודעותהמסוגלת להצטרף ולשתף פעולה עם ישויות אחרות לצרכים יצירתייםאסתטייםרוחניים ושיתופי פעולה של אהבה הדדיתצ'קרה חמישית צ'קרת הגרון ממוקמת באמצע הגרוןבאזור בלוטת התריסבעלת צורת הפרפרשמה בסנסקריט וישודהא, "מלא טוהר". 

צבעה כחול ותכלתמשפיעה על התקשורת עם הסובבים אותנו ועם עצמנו ובכלל זה על כושר ההתבטאות בכתב ובעל פהעל יצירתיותמקוריות וגם כנות ופתיחותמהווה את מרכז ההבעה והתקשורת של הגוף והנפשאחריותה הפיזית מתבטאת בגרוןבמיתרי הקולבבלוטת התריס ובחילוף החומרים בגוףקשורה בראייה פנימית וראית הנסתראם נוצר בה חוסר איזוןזה עלול להוביל לקולניותחוסר שליטה עצמיתחוסר ביטחון ולנטייה לאי אמירת אמתיסוד חיים.

תכונת הצ'אקרה השישית היא "ראיית האמת". התרוממות הקונדליני לצ'אקרה זומעידה על דרגה רוחניתקרובה לנבואהצ'אקרת העין השלישית נקראת בסנסקריט אג'נה "מרכז הפיקודוכן נקראת צ'אקרת המצחצבעה סגול עמוקסגול כחול (אינדיגו). מיקומה באמצע המצחבין העינייםתפקודה העיקרי הינו אחריות על כוח המחשבהעל האינטואיציהעל ראיית הנולד ועל החיבור והאיזון בינם לבין ההיגיון והלוגיקהמשפיעה גם על הזיכרון

במישור הפיזי יש לה השפעה על הראייההשמיעהבעיות שונות במערכת האף והאוזנייםחוםמיגרנות וכאבי ראשכמו כן משפיעה בנושאי בעיות שינה וחלומותבמצב מאוזן מסייעת בשחרור מפחדיםיסוד-זמן. 

העלייה של אנרגית הקונדליני לצ'קרת הכתר מסמלת אדם שהגיע למלוא הפוטנציאל האנושישם הצ'אקרה בסנסקריט סאהסררה, "פרח הלוטוס בעל אלף עלי הכותרת". נקראת גם צ'אקרת הראשצבעיה לבןסגולזהב ושקוףמיקומה כמה סנטימטרים מעל ראש האדםתפקודה העיקרי הינו חיבור לאלוהות ול"אנרגיותהאחראיות על הקיוםהיא משפיעה על חוויית האהבהעל אינטואיציה ויכולת טלפתיתעל מדיטציה ועל יכולת ריכוזבמישור הפיזי משפיעה על אזור המוח והכליותאחראית גם על תפקוד מערכת העצבים. יסוד חלל או המקום בו שוכנת ה"אנרגיההעיקרית. 

כאשר מרכבת האדם הופכת להיות מרכבה, שכל מרכזי הצ'אקרות זוהרות בה, הרי שאפשר לאמר, שהאדם התחבר לסמכות הפנימית שלו. הוא בנה מעלית, שיכולה לעלות ולרדת, פעם מעלה ופעם מטה וכך לתפקד בשיא הגמישות בתוך העולם הפיזי, עם רעיונות ואנרגיות מהאני העליון, או הרוח. למצב זה, לשם פנינו מועדות.

מיכל תבל קוצ'ינג טיפולי אימון אישי אימון לחיים אימון עסקי אימון לתקשורת עמידה מול קהל התמודדות עם פחדים קונדליני צ'אקרה אנרגיה מודעות תודעה מצב הכרה מצב הכרתי הדרך לצאת מהמטריקס סולם של מאסלו עצם החזה דחף מיני מקלעת השמש רשת עצבים סימפתטיים בטן צא'קרת הלב סטרנום צלעות כלוב הצלעות קדמת כלוב הצלעות אסטטיקה צ'אקרת הגרון פעילות רוחנית רוחניות שיתופי פעולה אהבה הדדית בלוטת התריס ושודהא מלא טוהר ריפוי באמצעות צבעים חיבור לסמכות הפנימית סמכות פנימית אני עליון אישיות מזג אופי הרגלים כיצד להיפטר מהרגלים מטרות יעדים יעוד הגשמה עצמית אהבה עצמית ראיית אמת צ'אקרת העין השלישית העין השלישית ילדי אינדיגו חמשת החושים הכרה מלוא הפוטנציאל האנושי כתר צ'אקרת הכתר כוח רצון רצון אינטואיציה אינטליגנציה סאהסררה שכל מנטל מנטאל שכל נמוך שכל דואלי שכל יומיומי תירוצים גוף פיסי גוף פיזי גוף אנרגטי גוף רגשי גוף שכל חוט הכסף מרכבת האדם מרצה מדריכה מדריכת סדנאות מדריכת קורסים בעיות שינה פתרון בעיות שינה פתרון בעיות כאב ראש פתרון לכאבי מגרנה רפואה לא קונבנציונלית רפואה משלימה רפואה הוליסטית הילינג הילינג אנרגטי כוח נבואה כוחות על טבעיים כוח על טבעי כח על טבעי כיצד מפתחים כוחות על טבעיים מוסר אתיקה מעלות עבודה רוחנית עבודת הנפש עבודת הרוח תובנות הבנות תטא הילינג תרפית תטא הילינג TLT טיים ליין תרפי NLP נוירו לינגוויסטיק פרוגרמין דהפרוגרמין לחוות מחדש את המערכת
הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.