4 דקות קריאה
02 Apr
02Apr

לכל אחד המטריקס שלו, אותם מעכבים פנימיים, שעוצרים את האדם מלהגיע למקומות, שהוא יודע שיגרמו לו לאושר גדול יותר. מהו המטריקס שלך? איך הוא מתבטא בחייך? כיצד ניתן לזהות אותו בצורה ברור, ואיך יוצאים ממנו, דהיינו איך מרפאים את העולם הפנימי, שמאוכלס ביותר מדי תכנותים עתיקים כמו חדשים, שמפריעים לך להגיע ליעד שאת/ה נותן/ת לעצמך?

💦היום מדברים על שיטת ספירה היסטורית חדשה, כאשר שנת ה – 0 הינה השנה שנת 2020 וכל מה שלפניה בזמן הינו עבר וכל מה שאחריה בזמן, הינו העתיד. 

💦אימון ליציאה מהמטריקס האישי שלך, נוצר כתוצאה מהמצב, שבו אנחנו חיים בתקופה, שבה פתאום פתחנו עיניים וראינו, שבעצם כל מה שחשבנו שאנחנו יודעים על המציאות, שבה אנחנו חיים בה היום והייתה ודאית בשבילנו, מתחיל להתפורר.

💦הסרט מטריקס, נוצר בשנת 1999. 

💦מאז שיצא לאור, הוא השפיע על מיליוני אנשים ברחבי העולם, ומאז יציאתו אנשים החלו להבחין בכך, שבאמת הם חיים באיזשהו סוג של מטריקס.

💦מה זאת המילה הזאת מטריקס?

💦מאיפה היא החלה להיכנס לתודעה שלנו? 

💦מה זה אומר בכלל לחיות במטריקס, אם אנחנו בכלל חיים במטריקס? 

💦ואם המטריקס הזה לא נראה לנו, איך אנחנו יוצאים מהמטריקס?

💦לא נענה במאמר זה על כל השאלות הללו, רק באופן חלקי ולכן מומלץ מקרב לב, להמשיך לעקוב אחר מאמרים נוספים, שישלימו את הרעיון הזה ועוד רעיונות שהוצגו במאמרים אחרים, עם נושאים שונים, כך שלאט לאט, תראו שהם לא נבדלים אחד מהשני, אלא בעצם בונים פסיפס מידע אחד מושלם. כל התהליך שאנחנו נמצאים בו, עוד מעט כבר 3 שנים, הוא תהליך סדיקה של המטריקס.

💦התהליכים האחרונים שקורים מרמזים על כך, שהמטריקס (העולם בו אנחנו חיים ומתקיימים: המערכות, המוסדות שאנחנו רגילים אליהם, הממשלות, שהיינו מותנים לראותם בדרך מסוימת) הולך ונסדק ולמעשה בתהליך התפוררות. 

💦גם המטריקס האישי שלנו, בתוך המטריקס הגדול, נראה שאנחנו חשים אותו כהולך נסדק, מתפורר ועל לכל רוח. 

💦אולי אתם מרגישים בזה בכך שהרבה מהתפישות שהיו לכם באופן אישי על עצמכם ועל החיים, קיבלו מכה בכנף ומה שהיה נראה לפני תקופת ה - 0 החדשה, כדבר תקין, נחשף בצורות עומק חדשות, שנותנות תחושה, שאתם לא כל כך יודעים מי אתם, תוך כדי הבנה שיש מה לתקן וכששאלות מציפות אתכם, כיצד לפעול מתוך "אני מתרסק" ב"עולם בתהליך שבירה" ולבנות את העתיד החדש שלכם, בכל זאת. 

עוניינים לעבור תהליך אימון לדרך לצאת מהמטריקס האישי שלכם, להתחבר לסמכות הפנימית, לחזק ביטחון עצמי וערך עצמי ולמצוא ולחיות את ייעודכם? לפרטים נוספים הקש בלינק למטה

קישור לפרטים נוספים ושיחת ייעוץ לתיאום אימון


מה משמעות המילה מטריקס?


המילה "מטריקס" נכנסה לתודעה האנושית מאז סרט הקולנוע האמריקאי מסוג המדע הבדיוני, שיצא בשנת 1999. 


זוהי טרילוגיה, שהפכה להיות רביעולוגיה, שתפסה את תודעת העולם והציגה בפניו את הרעיון של החיים כאשליה, המורכבת מהשתלטות של מכונות, רובוטים, בינות מלאכותיות, מעשי ידי אדם, אשר בנו מערכות קיום חדשות, המנצלות את אנרגית החיים של האדם כבטריות להזנתן האישית, בעוד בני אדם חיים במעין "מציאות מדומה", כאשר אין להם שמץ של מושג, שבעצם הם נשלטים וכלואים בתוך קקונים, המורכבים ממתכות וחומרים מלאכותיים. 


העלילה מתרחשת בעתיד הרחוק, כך שלמעשה המחדל של השתלטות המכונות על בני אדם מרומז, כקורה בתקופה של מאה השנים בין  1999 (זמן יצירת הסרט) והלאה. למה הסרט הזה נעשה אקטואלי כל כך היום יותר מתמיד? 


אין ספק, שעם צאתו של הסרט, היו כאלה שהזדהו עימו מאוד, כל אלו ששנים נחשפו לכך שלא כל מה שהתקשורת אומרת שקורה, אכן קורה, שעקבו אחרי חושפי שחיתויות בכל המגזרים, בכל המדינות, שהבינו, שעולם האגדות, שמוכרים לנו, כשאנחנו קטנים וזאטוטים, אינו מדויק. 


שהבינו שמי ששולט במוסדות המרכזיים העולמיים והמדיניים, אינם אנשים משכמם ומעלה, שהשיגו בכוח ההשקעה שלהם את המשרה הנכספת של הנהגת מדינתם, אלא אנשים שפלים, עם בעיות נפשיות, חמדנים ושאינם יודעים לשלוט על תשוקותיהם הנמוכות ביותר, שמכיוון שאין להם שום ערך או מוסר להישען עליו, גורמים חיצוניים להם יכולים לשחק בהם כבובות מריונטה, באופן חופשי לחלוטין, לטובתם האישית והאינטרסנטית, של המושכים בחוטים בלבד, על חשבון הנתינים התמימים. 


מגמה זו, של הזדהות עם סרט המטריקס והסתכלות עליו כאל סרט קאלט, כזה שרואים ביחד, עם הרבה פופקורן, קבוצה של אנשים, שיש להם עניין בנושא, שרואים אותו שוב ושוב ושוב, כדי ללמוד אותו בעל פה ולהבינו לעומק, בלי להחמיץ דבר, גדלה מאוד וקיבלה רלוונטיות ייתר, עם פרוץ "מגפת הדיקטטורה", שחלה על בני אנוש באופן גורף בתקופת השנים שבין דצמבר 2019 ואילך, שם התעוררה האנושות בכללה לכך שיש דברים, שאינם תקינים בעולם ועדיין התהליך של התעוררות האנושות בתוקף גם בימים אלו וגודל באופן אקספוננציאלי. בנוסף למה שכתוב במילון של מרים וובסטר על מקור ומשמעות המילה Matrix, הרי שמילה זו דומה מאוד למילה Madre  דהיינו Mother, אימא, או/ו Meter, מטריאל, חומר, אדמה, אימא אדמה, וכל האסוציאציות המחברות לכך. 


באופן גורף – רחם אימהית. במקרה של עולם המטריקס, בסרט, הוחלפה רחם אימהית, ברחם מלאכותית, עשויה ומורכבת ממכונות, שבמקום לתת לעובר מזון להגדילו ולפתחו, לוקחות ממנו אנרגיה, כדי להגדיל ולהרחיב את המטריקס עצמו, העולם המלאכותי, או העולם החומרי ללא רוח. היום, עם הכניסה האגרסיבית של אוהדי הטרנסהומיזם, שמבחינתם הטכנולוגיה היא הישועה, הרואים בטכנולוגיה גולת הכל, מה שייתן לאדם בריאות נצחית וחיים נצחיים, רק שכל זה על חשבון האני הפנימי, האני הרוחני, הנשמה, החלק האלוהי של האדם, החלק הנצחי שבאדם שאם לא היה מוגבל, מזמן היה חי בבריאות גדולה ומאריך חיים באיכות לאורך ימים, הנושא של השתלטות מכונות על בני אדם, עולה שוב ביתר שאת. מצד אחד התקשורת משווקת את הנושא של שבב במוח, כדבר הבא ומצד שני בקהילות אינטרנטיות מתעוררות וקמות קבוצות, מתנגדות, קבוצות מרד ומרי. 


לאיזה עולם אנחנו עשויים להיכנס, אם נמשיך במסע אל עבר החיבור אדם מכונה והיכן אנחנו נמצאים תכל'ס עכשיו, במעבר עידנים ומה צריך לצפות מהתקופה הקרובה? 


אם אתם באופן אישי, מרגישים את המטריקס חונק יותר מתמיד בתקופה האחרונה, גם בחייכם החיצוניים וגם דוחק מבפנים לצאת החוצה ולהשתחרר, לכם נועד הקורס "הדרך לצאת מהמטריקס" המראה את המעבר מעולם החומר לעולם הרוח, אך רוח עם השראה, עשייה, ובנייה מחודשת של חיינו האישיים, הקהילתיים והגלובליים, אולם לא דרך פתרונות פוליטיים, אלא דרך פתרונות אישיים, עבודה אישית של חצית הגדה בין האישיות של האדם וחיבורה לאני הפנימי/האני העליון.


"המטריקס" בסרט המטריקס, הוא משל לעולם החומר, נטול הרוח, אליו ה"מורדים" בסרט, רוצים לחזור, כדי להחזיר אליו את הרוח ולחיות עליה כבגן עדן עלי אדמות. 


לפרטים נוספים כנסו ללינק למטה

https://bit.ly/3lxTG35 

להרשמה 

https://bit.ly/3wMywEV

לפרטים נוספים ולשאלות רשמו בתגובות או 

צלצלו 053-3811883

בברכה, 

מיכל תבל

יועצת רוחנית, מאמנת, מדריכת סדנאות וקורסים

לפגישת היכרות טלפונית 

בנושא אימון רגשי 

ואימון להגשמה עצמית 

לחצו על הלינק למטה

https://couching.minisite.ms/hagshamatyeud?ref=amt


קרמה והמטריקס


קרמה היא מילה שאפשר להבין אותה בצורה דואלית, אם רוצים. מצד אחד היא מרמזת על מעגל הקסמים של פעולה ותגובה, כשהתגובה כשלעצמה הינה פעולה שמביאה לתגובה, שאותה תגובה הינה פעולה שמביאה לתגובה וכך הלאה וחוזר חלילה לעולמי עד.


מתוך כך ניתן להסיק את קיומו של מעגל המוות ולידה מחדש, שכן, תגובה, שהיא פעולה תייצר כשלעצמה עוד תגובה, שהינה פעולה שתייצר פעולה גם מעבר לחיי האנוש הזמניים, אל תוך הנצח, אל תוך חיי הנשמה, שמנסה להביא עצמה לידי ביטוי בעולם הפיזי.

בסרט "המטריקס" אנו פוגשים את הגיבור הראשי, שעובר תהליך של התחברות לייעוד העצום שלו, בתור גואל האנושות, ייעוד שעומד בספק לאורך כל הטרילוגיה וגם בהמשך בסרט הרביעי בסדרה, שיצא בשנת 2021, למרות הביצועים יוצאי דופן של יכולות מועצמות שמפגין "ניאו", כמי שיודע לקרוא את שפת המטריקס ו"ללכת בין הטיפות", כדי להשיג את מבוקשו בה.

ניכר שחברי המהפכה יודעים משהו עליו, שלו עצמו לוקח זמן לעקל.

הם יודעים את ייעודו.

מתוך הסרט אנו מבינים, את הנמשל, שכל אדם, למעשה, הינו בעל ייעוד, ואת הייעוד הזה, אף אחד לא יכול להעניק לו , אלא הוא עצמו בכוחות עצמו, הופך להיות המשיח של עצמו ויוצא למסע לעבר הגשמת עצמיותו (הוצאת המתנה שיש לו לתת לעולם מהכוח אל הפועל).


כך יוצא, שכל סיפור הקרמה, אינו מסתכם רק במושג: "מה שזרעת, אותו תקצור", אלא מתרחב לכדי תמונה הרבה יותר רחבה, של פוטנציאל בכוח, ששואף ומשתוקק לצאת לידי ביטוי, להכיר את עצמו ולקבל הכרה והזרע הזה, הוא הייעוד, המטרה של כל הבריאה ושל האדם, הנחשב לנצר הבריאה הזו.אנו יודעים שהמטריקס שבה אותנו בתוכו. 


יש בו אלמנט מלאכותי, אלמנט ה -X  ב - meter - x, שאותו אנחנו רוצים לאיין, כדי להישאר רק עם המטר, THE METER THE MATHER החומר עצמו, שהוא למעשה חומר הגלם, שבתוכו הנשמה רוצה לערוך את המסע שלה. כאשר אנחנו מסתכלים על האדם, אנחנו רואים שהאלמנט המלאכותי קיים בו גם כן.


רואים זאת דרך הנטיה של האדם לקרוס להרגלים, שלרוב אינם משרתים אותו. הרגלים יכולים להפוך להתמכרות כמו לאוכל, לאלכוהול, לטבק, לעישון, לסקס, למחשבות אובססיביות, להתרגשויות ועוד. כמו כן, האדם חושב כל יום 90 אחוז אותן מחשבות של יום האתמול. 


כך שאין פלא שהוא אינו משנה את חייו, אינו יוצא מהכבלים של עצמו ואינו מתפתח לשום כיוון, אינו משתמש בכלי המנטל שלו כדי להיות יצירתי, ליצור, לברוא דברים חדשים, לבטא את עצמו והיות אומן. בואו נדבר קצת על קרמה ברמה הקלאסית. מהי קרמה? 


קרמה זו מילה בסנסקריט שהמשמעות שלה הינה - פעולה. אקשן. דהרמה, הינו החוק הקוסמי, שמנביע מתוכו את הקרמה. אז יש לנו דהרמה - חוק אוניברסלי, תוכנית אלוהית, רצון עליון, ומתוכו יוצאת תנועה, שמטרתה להגיע להגשמה של הרעיונות הללו, היכן? 


בשלב מכריע בתהליך הבריאה, בשיא השיאים, בתוך החומר. קרמה לא הייתה קימת אם לא היה דהרמה. מה זה אומר? זה אומר, שלפני שאנחנו פועלים יש חוק שמניע אותנו לפעול, שמאפשר לנו לפעול, שנותן כללים וגבולות לפעולות שלנו. החוק האוניברסלי דהרמה, אינו רק חוק שנועד להגביל פעולות, אלא הוא הכוח הראשוני הזרע, שבגללו בכלל יש תנועה ופעולה. כי לולי המטרה הזאת, שהאלוהות שמה בפניה להגיע אליה להגשמה עצמית, לא הייתה תנועה, לא הייתה בריאה וההוויה הייתה נשארת שקטה בתוך עצמה. 


כמו הבריאה, כך האדם, יש לו דהרמה אישית, שהולכת איתו לאורך כל הדרך. זה כל הפוטנציאל הממומש והבלתי ממומש שאיתו האדם הולך בתוך החיים. זהו הדי.אנ.אי הייעודי של האדם, זוהי מטרת חייו המשמעות של קיומו על פני האדמה. היא כוללת את כל המעשים שהוא עשה, עושה ויעשה. והיא התמונה של החזון העליון של האדם. 


המרחק בין הייעוד של האדם, ההגשמה העצמית של האדם, ההגשמה האלוהית של האדם, ההגעה ליעד שלו, לדהרמה שלו האישית הינו הזמן, שיקח לו לעשות פעולות שבהן הוא יקרב את עצמו אל הדהרמה. לתוך הזמן הזה נכנס אלמנט הבחירה והאחריות של האדם. הבחירה נתנה לאדם, כדי שהוא יבחר ולא יברח. כל פעם שהאדם בוחר לעשות משהו שמקרב אותו לדהרמה שלו, הוא בוחר. כל פעם שהוא לוקח אחריות. 


כל פעם שהאדם בוחר לעשות מעשה שמרחיק אותו מהדהרמה שלו, הוא בורח. בורח מאחריות, בוחר מלזכור מי הוא באמת, בורח מלהגשים את עצמו וזורק את עצמו אל תוך מלתעות המטריקס עוד יותר עמוק. כל פעם שהאדם בוחר משהו שמרחיק אותו מהדהמה הזמן שלוקח לו להגיע לדהרמה מתארך. כל פעם שהוא שהאדם עושה מעשה שמקרב אותו לדהרמה, הוא מקצר את הזמן שלו להגיע להגשמתו. 


כך האדם נזרק אל תוך המטריקס, שהוא כמו מכונת כביסה אחת גדולה, שמכבסת אותו היטב ומטילה אותו מצד לצד ומטלטלת אותו משמאל לימין ומלמטה למעלה וחוזר חלילה מסתובב ונסחט מסתובב ונרטב בתוך מעגל החיים של המטריקס הכולא אותו, כביכול, בקירבו, אך למעשה, אלו מעשי ידי האדם, המחזקים את אחיזת המטריקס בו. זה בעצם הסיבה לגלגולי נשמות. 


הסיבה לגלגולי נשמות אינה סתם בגלל שיש מישהו אכזר שם למעלה שלוקח אותנו כל הזמן כל הזמן לנצח נצחים ומסובב אותנו בכלא של האדמה, ללא מטרה וללא תכלית, אלא בגלל שכדי להוציא לפועל את התוכנית האלוהית חיי אדם שהם עד לפחות 120 שנה אינם מספיקות לכך. לא רק זה, אלא אף שהאדם לעיתים מאריך לעצמו את הדרך, מכיוון שאם הוא רוצה להגיע מבאר שבע לחיפה, במקום לקחת רכבת ישירה, הוא עוצר בדרך להאתנחתאות, 


לפעמים גם עושה סיבובים סתם כך בשביל הכיף בכל מיני מקומות, נכנס לכל מיני הרפתקאות ולפעמים בכלל שוכח לאן רצה להגיע מלכתחילה. קרמה נוצרת כשהתודעה האנושית ממוקדת בעבר או בעתיד. תשומת לב בהווה מאפסת קרמה ומאפשרת זרימת אנרגיה קוסמית דרך האדם וחיים בהגשמה. 


כך שהדרך שלנו עכשיו, אחרי המסעות הגדולים שעשינו, הסיבובים הרצויים והלא רצויים שעשינו שגרמו לנו להתעכב בדרך, יש לנו כלי שיכול לעזור לנו לעשות את המסע לקל יותר. אם נתמקד אך ורק בהווה ולא נקדיש יותר מדי תשומת לב לעבר ולא ניתן לעתיד להדאיג אותנו, הדרך שלנו תהיה נטולת קרמה שלילית. 


מכיוון שרוב התודעות האנושיות מיחסות למילה "קרמה" קונוטציה שלילית, הרי שרוב האנשים חושבים שקרמה זה דבר שכדאי להיפטר ממנו. לכן יצאו לאחרונה כל כמיני מורים רוחניים ומתקשרים שביטלו באחת את עניין הקרמה, מכיוון שכביכול אנחנו נכנסים לממד חמש, משנים פאזה וכו'. אולם קרמה היא חיובית או שלילית בהתאם לבחירה שלנו והיא מאוד חיובית, עם עושים עשיה חיובית. נ.ב. ללא קשר  ועם קשר - 

  1. הדבר היחיד שאולי מרפא אתכם בבתי חולים זה עצם העובדה שאתם שם נחים. כל היתר מחלה אתכם, לכן קוראים להם "בתי חולים". תנוחו בבית! זה הרבה יותר בריא!


השפעת המטריקס על החופש של בני האדם


אנחנו נמצאים בתקופה מאוד מעניינת, שכל יום שעובר יותר ויותר אנשים מרגישים שמשהו לא תקין בחיים שלהם. בסרט המטריקס, סרט שיצא לאקרנים בשנת 1999 שנכתב ובוים על ידי האחיות וצ'אסקי, הגיבור הראשי הוא אדם, שהחל לשים לב שמשהו לא תקין בחיים שלו. 


אנחנו הגענו למצב בחיים שלנו, שאנשים יכולים להיפגש עם ידע שהיה שייך פעם רק לכתות נסתרות, שהיו צפונות בכל מיני מרתפים אפלים או מערות חשוכות, מכיוון שיש לנו את האינטרנט, שמפגיש אותנו עם אנשים ברחבי העולם, אשר מפיצים את הידע שלהם, לכל דכפין. 


מה שקורה כתוצאה מכך הוא שני דברים סותרים, מצד אחד אנשים מתפתחים ומרחיבים את ארגז האינפורמציה שיש להם, ומן הצד השני, הם חיים באשליה, שאם יש להם מידע, אז יש להם ידע. אולם ידע שונה ממידע, כי ידע זה חוויית המידע, כמו שאדם ידע את חווה אשתו. הגענו לתקופה הזו שהנביאים נבאו עליה, שהידע יגבר כמו מים לים מכסים. זאת אומרת, יהיה בכל פינה וינתן לכל אוזן.


הסיפור של נאו הוא סיפור של האדם הפשוט מהרחוב, זה שעובד בהייטק, שמכיר דבר אחד או שניים בחיים, שהחיים דוחפים אותו גם לעבוד בשחור, כדי להרוויח את מחייתו, שהוא לא מרוצה מהמצב שבו הוא מתקיים. שאין לו זוגיות בכלל או אין לו זוגיות פוריה וטובה, שהוא טרוד וחולמני, כי לא טוב לו ותמיד הוא מחפש את הדרך החוצה והוא שומע על קבוצה של מרדנים, שבראשה עומד מורפיאוס, ודי מייחל בסתר ליבו ליום, שבו הוא יפגוש אותו.


ניאו בסרט מראה סימני רדיפה. הוא מרגיש מצד אחד שהוא נרדף אך מהצד השני הוא אינו בטוח שהוא נרדף וחושב שזה הכל בראש שלו ונטרפה עליו דעתו. עד אשר הוא פוגש את החבורה של המרדנים, שנחשבים לפושעים הכי גדולים במטריקס, כאלו שרוצים לפגוע במטריקס ותכלס לשחרר ממנו כמה שיותר נשמות. 


כאשר מישהו מתחיל את הדרך הרוחנית שלו את המסע שלו לעצמו, הוא עובר תקופה מאוד לא נעימה, שבה הוא רואה את כל הדברים אליהם היה מחובר, קשור ותלוי כל עוד חי את חייו בחלום ליל קיץ במטריקס. זה בעצם מה שניאו מרגיש, כאשר הוא מרשה לעצמו להצטרף לקבוצת המרדנים, שחופשת בפניו שעד כה הוא חי חיי חלום, של פרוייקציה אשלייתית שכולה תודעתית לגמרי, ואין בינה לבין המציאות המרה, דבר וחצי דבר. 


הצורה זו או אחרת, האנושות עוברת כל הזמן חניכה תודעתית משלב תודעה אחד למישנהו. כמו שהילד גודל להיות בוגר, כך גם האדם גודל להיות בוגר אחראי. בהתפתחות המין האנושי, ניתן בתקופות מסוימות ממש להגיד שהאנושות אינו מתפחת בקצב שהיא אמורה להתפתח ויש סיפורים על מלאכים שיושבים בשמיים ומתלוננים, מדוע לוקח לבני אדם תקופות חיים כל כך ארוכות ללמוד שיעור אחד קטן.


התגלית על קיומו של המטריקס


ה"תגלית" (על קיומו של המטריקס) נעשתה ברורה יותר, מתחילת שנת 2020 המהוללה, שבה הובהר על ידי ראשי ממשלות, שיש איזושהי "מגיפה" מסוג נקלה ולא ידוע, שהיו כאלו אשר חשבוה למגיפה פיזית ואחרים הבינו שהיא יותר מגיפה תודעתית, שכונתה על ידי אותם ראשי ממשלות: "מגפת קץ האנושות". 


כאשר כתוב לעיל שהתגלית על הימצאותו של המטריקס נעשתה ברורה יותר משנת - 2020, זה לא אומר שהמטריקס התחיל להיות כזה מאותה שנה, אלא שהיה קיים כמטריקס, אלפי שנים לפני כן. 


הגילוי של המציאות כמטריקס התקיים קודם כל על ידי אלו, אשר תמיד, באיזשהו מקום ראו את המציאות אחרת והתייחסו אליה, לעיתים קרובות, כאל מציאות אשלייתית ולכן היו בחיפוש תמידי ומחקר מעמיק אל תוך עצמם ואל תוך הבנת מציאות העולם בו הם חיים. 


אליהם הצטרפו נוספים, שהתעוררו למציאות הזאת, בשנה המוזכרת לעיל. 


בשנת 2020 ואילך, נאמרו אמירות אלה ואחרות, נצפו התייחסויות מאוד מוזרות של מוסדות, שהורגלנו לקבלם כמובן מאליו, אשר פעלו ללא לאות לביטול זיכרון זכות האדם על גופו, חופש תנועתו, פרטיותו ויכולת פרנסתו ואלו גרמו ל"תודעות מסוימות" "לעמוד על רגליהם האחוריות" בהשתאות, כשקיבלו בהלם ובחלחלה את העלילה ההזויה שרצה מול עיניהם הפעורות, בעוד אחרים ממשיכים להשתלב בקלות בלתי נסבלת, בתוך השיגעון. 


מטריקס הינה מערכת סגורה, מערכת שאין דרך לצאת ממנה, לפחות לא במובן הרגיל של המילה ולא באמצעות כלי ההכרה הרגילים שאנו משתמשים בהם בחיי היומיום כדי לחוש, להבין ולתפקד בתוך המציאות שאנו כה רגילים אליה. 


כמו המטריקס, כך  גם מוח האדם נעול וכלוא בתוך הגולגולת, כשיש לו אפשרויות מוגבלות, כביכול, לתפוש את העולם. 


נמצא שתפישת המציאות והמשמעות שניתן להבנת המטריקס, תלויה ביכולת ההכרתית שלנו ובגדול - בתודעה. 


המשמעות הסמלית של המטריקס, שהיא גם רמז לדרך לצאת ממנה, היא טעות הכרתית, אשר גורמת לנו לראות את המציאות כ - Y בעוד היא למעשה - X, כשהאחרון הוא אלמנט, המצוין ככזה (איקס) בגלל היותו גורם בלתי ידוע. 


כל עוד התודעה ישנה (רדומה), היא לא תרגיש שמשהו לא בסדר בתוך התהליכים השונים של חייה (כמו למשל, חוויית מרוץ העכברים ההישרדותי, הגורם ל"בטרייה" ששמה "אדם" להיגמר, בעוד מי שנהנה מהעבודה שלו נעשה עשיר ושמן יותר ויותר). 


כאשר חיי היומיום וההרגלים האישיים תופסים לגמרי את התודעה האנושית, קשה יהיה לה להבחין, שמשהו לא בסדר.


כמו כן לא יהיו בידיה הכלים, למצוא את הדרך החוצה, באופן סמלי (רעיוני) או ממשי (חווייתי). 


אולם, כאשר אדם מפעיל מעבר למוח הזוחל והמוח היונק, גם את קליפת הקורטקס, הרי שהראיה שלו היא מעבר לחושית. 


לאותו אדם יש את הכנפיים התודעתיות, שמסוגלות לעוף גבוהה וממעוף הציפור לראות תמונה שלמה וגדולה ולא רק פריימים מקוטעים מתוך הסרט השלם. 


מעבר להפעלה של שכל גבוהה יש לו אפשרות להשתמש באינטואיציה, שעימה הוא מסוגל לחוות רחוק מהאגו האישי שלו, מעבר לגוף הפיזי, הרחק ממסכת האישיות האנושית. 


כאשר השכל הגבוהה והאינטואיציה מתפקדים אצל האדם, אזי אפשר לכנות אותו בעל תודעה פעילה, זה אשר מבחין בדקויות, שאחרים אינם מרגישים. 


דברים, שמבחינתו (של בעל התודעה הפעילה) הם טריוויאליים, יכונו על ידי אחרים כ"קונספירציות" ואת אלו החווים אותם כ"אסטרונאוטים". 


אותם אלו שמרגישים ששנים רבות דיכאו את תודעתם שלהם עצמם ונצרכו "לחיות במחתרת", כביכול, כדי לא לחשוף את שונותם, את היותם אחרים וכל הזמן ניסו להסתיר ולהחביא את מי שהם באמת, 


אלו שהיו מחויבים להלביש על עצמם תחפושות, המדמות אותם להיות כאחד האדם, בעודם מרגישים מבפנים אחרים לגמרי, 


יש מצב, שהקורס - "הדרך לצאת מהמטריקס" ידבר אליכם.


תהליך סדיקת המטריקס


התהליכים, שאנו עדים להתהוותם לאחרונה, מרמזים, שהמטריקס, כפי שאנו מכירים אותו, נסדק. מכיוון שנסדק, אפשר להציץ מהפתחים שנוצרו. בגלל שאפשר להציץ, הבנו סוף סוף, שאנחנו במטריקס ויש מעבר לו עולם אחר. הממשלות, המערכות, שהיינו רגילים אליהם, המוסדות שהיינו מורגלים לראות אותם בדרך מסוימת, כל הדברים הללו הולכים ונסדקים ולמעשה מתפוררים. 


מתוך התפוררותם נחשף בפנינו כי, גם בעבר, הם היו אשליה אחד גדולה, בסגנון  - "המופע של טרומן".כאשר אנו מדברים על "הדרך לצאת מהמטריקס", הרי שכשאנחנו מגביהים עוף, לשחקים הפרושים מעלינו ורואים את העולם ממבט על, הצופה על כל חלקיו ומצרף את כל הפריימים של הסרט שלו, לכדי וידיאו אחד שלם, הרי שמתגלה לנו, שלמעשה, אנחנו כבר ביציאת המטריקס, יציאת מצרים השנייה. 


אפשר להתנגד ליציאה הזאת (לנסות לתמוך ולשרת את המטריקס ולהיות סוכניו הנאמנים) ואפשר לתמוך ביציאה מהמטריקס (לזרום עם השינוי, להיות קשובים עמוק פנימה אל האלוהי שבתוכנו, לקול הפנימי ולזרום עם הנחייתו). הפעם להתנגד לזרם יהיה הרבה יותר קשה מאשר בעבר. אם נזרום עם הפרימה של המטריקס, נגלה תוך כדי, עולם חדש - בתוכנו, קודם כל, ומתוכו נביט, נראה, נחזה ונבנה עולם חדש ושונה במקום המטריקס הישן. מה זאת אומרת, שאנחנו כבר ביציאת מצרים, יציאת המטריקס? 


באופן הגלובלי ביותר, אם מסתכלים ממבט הכוכבים, אנחנו נמצאים כרגע במעבר קוסמי, שבאסטרולוגיה קוראים לו מעבר מעידן הדגים לעידן הדלי. בדרך כלל במעברים קורים שינויים מאוד מאוד גדולים. הארץ, עליה אנו חיים ועימה כל היצורים החיים על פניה, מושפעים מתהליכי הענק הללו וגם אנחנו בני האדם, נמצאים תחת ההשפעה הזאת ומרגישים משהו שונה וחדש.


לא רק שהאנושות בכללותה מושפעת מתהליכים גדולים אלו, אלא שכל אחד ואחד מאיתנו מושפע גם הוא ברמה מאוד אישית ועובר תהליכים ספציפיים, שמקרבים אותו לשוות צורה עם התצורה החדשה, שעימה הוא יהלך בעולם, כאשר המעבר הזה יתבצע באופן שלם ומלא. מה זה אומר שמתקיים מעבר עידנים? זה אומר שמשתנים הרבה דברים. רוב הדברים שמשתנים, אין אנו מסוגלים לראות אותם או לתפוס את התהוותם ברגע שהם מתרחשים. ועם זאת, מצב התודעה שלנו משתנה, תוך כדי. מעוניינים לדעת עוד על השינוי המתרחש ואיך אפשר לצאת מהמטריקס בקלות ובנוחות, מבלי שהגל החדש שמגיע יטביעה אותנו עימו?


מדוע מדברים על המציאות כעל מטריקס?


השימוש במושג "מטריקס" התחזק והפך להיות די שגור בפיהם של אנשים, בעיקר בגלל שלושת השנים האחרונות, בהם חווינו "הפיכה" בחיי היומיום שלנו, כאשר דברים, שהיו נראים לנו נורמליים לפני פריצת "מגפת הנדוס התודעה הגדול", הפכו להיות מולבשים ומכוסים במסכה של הזיה לא נורמלית, שהפכה לנו את הבטן ולאט לאט גם את התודעה, כך שהבנו, שמשהו רציני לא בסדר בעולם בו אנו חיים. 


אז... פתאום נפתחו עינינו לראות, שהמציאות שבה חיינו עד היום, שחשבנו שהיא די בסדר כזאת, עם קצת פגמים פה ושם, אבל כאלה, שאנחנו יכולים לחיות איתם, הפכה להיות ביום אחד, ממש לא בסדר. כזאת שאי אפשר כבר לחיות איתה, כי נכנסו בה אלמנטים פאשיסטיים, כפייתיים, חזקים שלא פנו לקבוצה זרה זו או אחרת, כמו שפעם (מהקבוצות האלה, אתם יודעים, שמההתקפות עליהן התעלמנו בעבר, כי זה לא נגע בנו) אלא ממש פנתה אלינו ישירות, בגלל שהשתייכנו לקבוצה חדשה שנולדה, כביכול, קבוצה של "המתנגדים לפלישה כפייתית לגופם".


היינו בטוחים, שקיבלנו חינוך בעברנו, שכלל מידע על כך, שיש לנו סוברניות ובלעדיות על הגוף שלנו, שאנחנו חיים בדמוקרטיה, שמשמעה שהחוק שומר על החופש והפרטיות שלנו, שומר על העבודה שלנו, האפשרות שלנו להתפרנס, להיכנס לכל מקום, לנוע בחופשיות בארץ ובעולם וכו'. והנה מתגלה, שאותם גופים, שלימדו אותנו את הדברים הללו, הם הגופים, הבוגדים באמיתות נצחיות האלה ומשתמשים בכפיה ולמעשה מבקשים ציות לדברים, שאינם קשורים לבריאות או חיים. 


בעקבות זה ובנוסף למיליוני התנהגויות מוזרות של אנשים בצמרת השלטון, בראשות מוסדות ואפילו אנשים ברחוב, כמו גם קרובי משפחה, נפל האסימון. משהו השתבש בעולם, משהו נגלה ונחשף, שלא היינו מודעים אליו קודם וכך נפער בור בתודעה שלנו, שאיפשר לחשיבה, שפעם תיארנו אותה כקונספירטיבית, להיות חלק מהחשיבה היומיומית שלנו, כי לא היה מנוס. פשוט. ואז... נזכרנו בסרט הזה, המטריקס, שתיאר מציאות בדיונית, (כך חשבנו לפחות בהתחלה) של עולם, שהשתלטו עליו מחשבים, (בינות מלאכותיות), שבנו מציאות מדומה, שאותה חיים האנשים, אשר במציאות האמיתית, הם בסך הכל בטריות אנרגיה, למחשבי על, שצריכים את האנרגיה הזאת, כדי לחיות בעצמם. 


אולי המציאות שלנו שונה קצת מהסיפור בסרט, כך לפחות אנחנו רוצים להאמין ואולי עדיין לא הגענו לעומק ההבנה של המטריקס. גם כך וגם כך, אנו נעשים מודעים לכך, שהחיים במציאות הקיימת אינם כבעבר והשאלה המתבקשת המיידית היא, האם ניתן לחיות בתוך המטריקס, האם צריך לשתף פעולה איתו, האם צריך להתנגד לו מבפנים, מה זה אומר בכלל שאנחנו חיים במטריקס ואם אנחנו רוצים לצאת ממנו, איך עושים זאת ומה תהיינה, למעשה, התוצאות של מעשה שכזה?


איך יוצאים מהמטריקס בעודנו בתוכו


משל הקומה ה - 50 - הינו משל פשוט ביותר שמדבר על בניין עם 50 קומות ועל שני דיירים במיוחד, האחד שגר בקומה הראשונה והאחר שגר בקומה ה - 50. ביום אחד בהיר של שמש שניהם יוצאים למרפסת ושניהם מסתכלים על מה שנפרש מולם. האחד, זה שגר בקומה הראשונה, רואה, שכל שניה עובר מישהו אחד מול עיניו. לפעמים יש שניים ביחד, לפעמים שלושה, לפעמים חבורה של כמה ביחד. 

אולם הוא לא מבין מה הם עושים ביחד והאם יש קשר בין האנשים הקודמים שהוא רואה לבין אלו שעכשיו. לכאורה הם הולכים מול עיניו באופן סדרתי. זאת אומרת, אדם אחד עובר, מיד מגיע השני. אולם מכיוון שכל פעם היכולת היחידה שלו זה לראות אדם אחד, אין לו מושג, מהיכן הוא מגיע, האם הוא שייך למשהו ו/או להיכן הוא הולך.  אולם ההוא שנמצא בקומה ה - 50 הוא רואה את התמונה השלמה. הוא רואה כמו שהציפור רואה. הוא רואה שיש שיירה של אנשים, הוא רואה שיש הפגנה. הוא רואה מהיכן הם באים ולאן הם הולכים.

לעומתו, זה מהקומה הראשונה, מהמעט שהוא רואה הוא מפתח תיאוריות להבנת עולמו. הוא כותב ספרים על המעט שהוא חווה. הוא ממציא סיפורים על מה שהוא מסוגל להכיר. הוא רואה רק פריים, פריים של הסרט. הוא לא רואה את כל הסרט השלם. אין לו את התמונה של החלל השלמה וגם לא של הזמן. זה שלמעלה, הוא תופס גם חלל יותר גדול וגם זמן יותר רחב. וזה ההבדל בהכרה האנושית, למי שחי בתוך המטריקס וכלוא בו, לבין זה שההכרה שלו כבר יכולה לראות יותר דברים שקורים במטריקס והבנות שלו יותר גדולות.

אולי מה שזה שנמצא בקומה ה - 50 זה לא התמונה השלמה, אבל לחלוטין זו תמונה יותר גדולה. הוא רואה את הסרט השלם. הסיפור שלו על העולם הוא פחות מומצא. יותר מבוסס על הכרה גדולה יותר. הבית כלא שלנו הוא בית כלא הכרתי. אנחנו רוצים לחתור להיות במצב של זה אשר נמצא בקומה החמישים. חמישים שערי חכמה. לשם אנחנו רוצים להגיע.

סיפור נוסף, שאתם בטח מכירים אותו, זה הסיפור על הפיל ועשרת הגמדים העיוורים. מסופר על 10 גמדים עיוורים, שנתקלו יום אחד בחפץ כלשהו שלא ידעו מה הוא. הם ניסו לעזור אחד לשני כדי להבין במה נתקלו וביקשו חוות דעת של כל אחד מה - 9 האחרים. הסתבר שהתיאור של אותו דבר, שבו הם נתקלו השתנה מגמד לגמד וכל אחד תיאר משהו אחר לגמרי. אחד תיאר את הרגל של הפיל והשני תיאר את הזנב של הפיל והשלישי תיאר את החדק של הפיל והרביעי תיאר את השן של הפיל וכך הלאה וכך הלאה ומתוך כל זה הם לא הבינו דבר. כי כל אחד ראה רק מה שהוא חווה באותו רגע. מה שהוא מישש באותה שניה. 

כך הם ניסו להבין במה נתקלו והחלו לריב אחד עם השני ולהתווכח כי כל אחד חשב שזה משהו אחר. עד שבא אדם ואמר להם שהם נמצאים על פיל. ואז היה להם מילה ושם של היצור שהם נמצאים עליו אבל עדיין הם רבו ביניהם כי לכל אחד מהם הייתה חוויה אחרת של אותו פיל. כך הם בני האדם במטריקס. 

כל אחד תופס את המציאות ואת האמת על פי החוויות האישיות שלו ולפי ההיסטוריה האישית שלו ולפי המשפחה שאליה הוא נולד, ולפי העם שאליו הוא משתייך ולפי הדת שאליה הוא שייך ולפי הקבוצה הפוליטית בה הוא מאמין וכל אחד חושב, שמה שהוא מרגיש ומה שהוא רואה ומה שהוא מכיר זה כל המציאות ותו לא וכך בני אדם רבים אחד עם השני וחושבים שככה זה צריך להיות בעולם להיות בנפרדות ולא מנסים להבין, למה בעצם אחרים רואים את מה שהם רואים, אחרת לגמרי לפעמים אפילו הפוך.

ועוד סיפור מספר על מישהו שעשה הליכת בוקר יום שישי באיזו וילות מפואר ואז לרגע קט עיניו נפלו על איזה בית שראה, שהיה נראה לו שונה מהאחרים, היה בו בלגן מאוד גדול, כל הרהיטים היו מונחים באנדרלמוסיה, הבלגן היה גדול, כאוס השתלט על הבית, אבק מילא את החלל וכל מיני חפצים היו זרוקים בחצר וגם (כך יצא לו בלי כוונה לראות) בתוך הבית. הרושם שהוא קיבל היה שהבית הזה שייך לאנשים מאוד מאוד לא מסודרים ומלוכלכים מה שממש לא התאים לתזה שפיתח על הסביבה שבה הלך. 

אם היה נשאר יותר זמן, היה רואה שהבית מבולגן, מכיוון שהוא נמצא בתהליך של סידור הבית ואם הייתה לו ראיה יותר חדה היה רואה שלא רק אם הבית, אלא גם הילדים עומלים ושוקדים על מלאכת הניקוי והמירוק של כל פינה, ובתהליך הם הזיזו את כל הריהוט וחיפשו לכלוך בכל המקומות, שבדרך כלל לא מגיעים אליהם ולכן, הבית היה נראה מבולגן, החצר הייתה מצויה בכאוס והטעות באבחנה נוצרה. זה מה שקורה לנו גם כן, בחיים שלנו שאנחנו ממהרים לשפוט כל דבר וכל סיטואציה רק מתוך דקה של מבט מבלי שאנחנו מקדישים את הזמן והמרחב לבדוק ולחקור לעומק, מה מתחולל באמת בסיטואציה או האדם שאותו אנחנו מבקרים ושופטים.

זה גם מה שיכול להסביר שגם התקופה הזו, אנו רואים אותה ככאוטית, מפחידה ומעלה חרדה גדולה, אולם היא נראית ככזאת מכיוון שנוצר בה סדר וניקיון שנעשה הפעם מן היסוד ומכיוון שמזיזים את כל האבנים שגוללו על הלכלוך הכי חבוי שעד כה היה בלתי נגלה, אזי זה נראה כאילו כל האוויר מלא באבק ולכלוך אולם למעשה יש משהו שמנקה אורוות, יש מישהו שמייבש את הביצות. 

4 שנכנסו לפרדס

סיפורו של ניאו - האדם החדש

מורפאוס - מורו של ניאו

מבחן הכדורים

מהו המטריקס: 1. mother X ו - עולם הכישוף על ידי השפה והמילה

ניאו כמשיח - כמי שמראה את הכיוון את הדרך ראשון, החלוץ לפני המחנה.

סיפורו של הספק

המבחנים של ניאו

טריניטי אהבה המצילה 

רק מי שהצליח לעבור מעבר לעולם יכול להביא עולם יותר טוב - מתוס המערה של אפלטון.

שומר הסף

שבירת הכלים

איך לצאת מהמטריקס בעודנו בתוכו? - לדעת מי אני.


סוקרטס ואפלטון


הי שמי מיכל תבל ואני מאמנת יועצת להגעה למטרות בחיים ושחרור ממצוקות, עכבות ותקיעויות. כמו כן, מעבירה את קורס הדגל של הדרך לצאת מהמטריקס, קורס שהוא למעשה הדרך החוצה מאשליית החיים ואשליית הקיום, הדרך של פיתוח התודעה להגעה לחיבור עם האני העליון, בניית מרכבת האדם לפי האידיאל המקורי שלה ויציאה מאוטומטיות לאנושיות מתפתחת.

ישנם אנשים שהתעוררו לקיומו של המטריקס רק לפני שלוש שנים, במשבר המגיפה שלא הייתה, והיו כאלו שהתעוררו אליה הרבה לפני עם התמוטטות מגדל התיאומים בניו-יורק ואפילו לפני זה עם הרצחו של ג'ון קנדי ב - 1963. יש שהתעוררו במלחמת העולם השני ויש שבמלחמת העולם ה  - 1 והאמת היא שההתעוררות הזו לכך שיש משהו לא תקין בעולם והשלטון על האנושות נמצא בידיים הלא נכונות, ושמצב התודעה האנושי הוא לא משהו, בלשון המעטה, היה ידוע גם לאפלטון בזמנו.

מצד אחד יש לנו את הסיפור של משל המערה של אפלטון, שכבר במקור סופר כמשל למצב האנושי הכללי. זאת אומרת, שהוא לא לקח באיזה סרט את האנושות למסע דיסטופי אל עבר העתיד הרחוק, שם השתלטו על האנושות רובטי על ומכונות על, בינות מלאכותיות שהשתמשו בבני אדם כבטריות, אלא הוא מתאר את המצב האנושי, את רמת המודעות, ההכרה והתודעה האנושית בזמנו הוא ומספר זאת לתלמידו. 

אפלטון חי 400 - 300 לפני הספירה והוא הסתכל בעיניים ביקורתיות וחרדות על מערכת השלטון בזמנו, בעיקר בגלל מה שהוא ראה שהפוליטיקאים של אתונה עשו למורו, סוקרטס. אם כבר הזכרנו את סוקרטס, אזי סוקרטס היה אדם מיוחד במינו והוא נחשב להיות האדם הכי חכם בכל יוון. זאת אומרת לא רק באתונה שם הוא הרצה בבמות  של אתונה, אלא בכל ייוון כולה יצא שמעו כאיש חכם והוא ייזכר לתמיד באומרו את המשפט: "אני יודע שאני לא יודע", שזו מדרגת גדלות גבוהה מאוד של האגו האנושי, כאשר הוא מרכין ראש לתיאומו באני העליון ומבין, שמכיוון שהוא נמצא באישיות (בקומה התחתונה) הוא לא רואה מספיק והכרתו אינה רחבה מספיק כדי להבין את המציאות על בוריה. 

לסוקרטס שהיה מורו של אפלטון מאז שאפלטון היה בן 20, הייתה אימא שהייתה מיילדת. הוא הרבה להסתכל עליה איך היא מיילדת תינוקות מבטנן של נשים וכך צמח אצלו הרעיון להוליד את הזכרון של האדם על כל ידע שקיים מתוך האדם עצמו. הוא האמין שהאדם יודע כבר הכל, הוא רק צריך להיזכר במה שהוא יודע. וכדי לעזור לו להיזכר צריך לשאול אותו את השאלות הנכונות בדרך הנכונה, כך שהוא לבד יגיע למסקנה, יילד את היידע שלו מתוך עצמו וכך לעולם לא ישכח את מה שלמד. הוא לא האמין בידע שניתן לאדם מבחוץ, כי כל מה שהאדם ילמד מחוץ לא יהיה שלו, אחרי הכל, אלא בידע שנולד מתוך האדם על ידי האדם. כך האדם רואה, שאכן הוא מסוגל לדעת ולהבין, הוא הופך את הידע הזה שלו, כי הוא התאמץ להבין אותו והידע הזה כמו הילד שלו ולכן הוא יתייחס אליו בכבוד הראוי, יאמץ אותו ויישם אותו. 

אפלטון התאכזב מאוד מהפוליטיקה האתונאית והוא הלך בעקבות מוריהו סוקרטס, שרצה להסביר להמונים עד כמה הם כסילים ושאינם מבינים שכל הידע קיים בהם. שהם אוטומטים ופועלים באופן מלאכותי, והם הולכים ומתחנפים לאלו המוכרים להם דמוקרטיה שאינה דמוקרטיה ושהפוליטיקאים, שאמורים לשמור על הפוליס + אתיקה אינם עושים זאת, אלא הם משתמשים בבני אדם כבכלב קש.


כשהמשמעויות גדלות


כשהמשמעויות גדלות ומתחברים לאני אחר, לאני גבוהה יותר, חיבור הכרתי נעלה יותר, אז מכירים בכך שישנם צמתי תודעה בתוך ההכרה האנושית. יש הצטלבות נמוכה, שאם, לרגע, נשתמש ב"סולם הצרכים של מסלו", זו הכרה בשכבה התחתונה, של צרכים קיומיים בסיסים וההצטלבות התודעתית הזאת עוסקת אך ורק בהם. הדרגה הבאה היא "אני" שניתן לכנותו כ"אני האנושי". זהו אני כבר יודע לעשות איחוד בין צרכים נמוכים לרצון להתנגד לתלות בצרכים אלו. כמו כן ה"אני האנושי" הינו הכרה בכך ש"אני משהו מעבר להתקיימות הגוף הפיזי שלי בלבד", ההכרה לא רק בצרכים שלי ומקסימום של בני משפחתי, אלא בצרכים השונים, המגוונים והמנוגדים של כל פרט מחוץ לי.

הצטרפו להרצאות מבוא לקורס: "הדרך לצאת מהמטריקס" כדי לדעת איזה מהאני שלכם עובד אצלכם הכי הרבה. לחצו על הלינק  - https://chat.whatsapp.com/Bw5sTo981Hd3YtE1F3AwsB

ה"אני האנושי" הוא האני שמתחיל לזהות את עצמו עם היותו נשמה, אולם זו עדיין רחוקה ממנו וכאשר הוא לוקח החלטות בחייו ובוחר מה לעשות, יש שהוא פוסח בין שני הסעיפים, מצב שהספק עדיין שולט בו, מזנב בו בדרכו "לצאת ממצרים". תיאור זה של "הזדנבות בדרך" מזכיר לנו את סיפור עמלק, שעם ישראל נצטווה להשמיד, לא בגלל שהאלוהות מורה על רצח עם, אלא בגלל שבמלחמה על התודעה, הספק (שעמלק הוא משל וסמל לו) יכול להסיט את האדם ולהגדיל את המרחק שלו מחיי הגשמה של הייעוד שאליו נתכוון המשורר (הבורא) מלכתחילה. לכן המלחמה בעמלק הינה מלחמה פנימית ולא מלחמה חיצונית, כמו שבטעות חושבים יותר מדי חלקים מהאנושות כיום. 

הצטרפו לקבוצת הוואטספ של הרצאות מבוא לקורס: "הדרך לצאת מהמטריקס" כדי להבין יותר טוב באיזה מצב אתם נמצאם ביחס לספק שלכם ממי ומה אתם, מהו הייעוד שלכם וכמה אתם נאמנים לעצמכם ולמטרת קיומכם עלי אדמות. לחצו על הלינק - https://chat.whatsapp.com/Bw5sTo981Hd3YtE1F3AwsB

אצל ניאו (מהסרט המטריקס) מזהים את הספק בפגישתו עם הנביאה אשר מייצגת "תוכנה" בתוך המטריקס. "תוכנה" זו אינה קשורה למערכת הרעילה שכל כולה רוצה לקחת את האנרגיה של האדם ולשתות ממנה לצרכי קיום מכונות-העל, שהשתלטו על המציאות, אלא עוזרת לאדם לצאת מהמטריקס, שהיא עצמה כלואה בה. מורפיאוס לוקח את ניאו לנביאה. הוא מכיר נבואה שאומרת שיהיה מישהו שיציל את האנושות מן המטריקס והוא מרגיש שזה "ניאו" ורוצה שניאו בעצמו יכיר בכך, כשהוא חושב שהנביאה תעזור לו על ידי כך שתגיד לניאו שהוא אכן האחד ובכך יפתור את ניאו מספיקותיו לגבי עצמו.

אולם הנביאה בחרה להיות שיקוף של הפחד, החשש והספק של ניאו, כאשר היא אומרת לו בסוף האירוח, כי הוא לא האחד, כשהיא למעשה אינה מאכזבת אף אחד. מורפיאוס ממשיך להאמין באמונה שלמה שניאו הוא אחד (כשמה שהנביאה אומרת לו, אינו משפיע לרעה על אמונת היסוד שלו בניאו) וניאו קיבל אישור על הספק שלו, שלא בטוח שהוא האחד ועכשיו הנה אפילו הנביאה אומרת לו את זה. כעת ניאו חופשי להבין לבד, כי הגיע הזמן להפסיק לחכות שמישהו יבחר בו ושהוא צריך לבחור את עצמו, לקחת אחריות על עצמו, ולגלות את עצמו מתוך עצמו. 

אם גם לכם נמאס לחכות למשיח ונמאס לכם לחכות עד בוש שאחרים יבחרו בכם למשהו בחייכם ויכירו בערככם, אם הבנתם שאתם הסמכות הבלעדית, הריבון האחד והיחיד בתוך חייכם ואין אחר מלבדכם, שנמצא שם להצילכם, להעריככם, להעריצכם ולאוהבכם, אם אתם רוצים להבין יותר טוב כיצד אתם שותפים לבריאה, אם הבנתם עד כה, שכדי לחיות חיי משמעות צריך להבין מהו המטריקס לפרטי אזיקיו וקשריו אתכם ולצאת מבית האסורים, אם קלטתם שבית הסוהר האמיתי הוא צורת החשיבה וחוסר ניסיון בניהול האישיות שלכם, כמו גם הריחוק והניתוק מהנשמה הנצחית שהיא אתם, מוזמנים לשמוע הרצאת מבוא לקורס, הדרך לצאת מהמטריקס. הצטרפו לקבוצת הוואטספ, של הרצאות המבוא של הדרך לצאת מהמטריקס. הקישו על הלינק למטה

https://chat.whatsapp.com/Bw5sTo981Hd3YtE1F3AwsB

נשמח לראותכם!

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.