1 דקות קריאה
17 Sep
17Sep

בני אדם באשר הם כמהים לבטא את הייחודיות שלהם. 

על מנת לעשות זאת, מומלץ ללמוד את הייחודיות הזו מחדש ואז - פשוט להיכנע לה!

אנשים נתקלים כבר מילדות בהפרעות ממשיות לביצוע והוצאה לפועל של הייחודיות והמיוחדות שלהם. 

ההפרעות נעוצות בעצם צורת הקיום החברתי, השיתופי, הממסדי של המציאות האנושית, שדורשת ותובעת את שלה ומקטינה את האפשרות, כבר מגיל צעיר מאוד, להגיע להכרה מלאה ביכולות ובמתנות שאותו עולל הגיע איתם לעולם.

הורים עושים את המקסימום שהם יכולים לגדל את התינוק שלהם כמו שצריך.הם נותנים לתינוק את כל אהבתם ואת כל זמנם, כמה שידם מגעת, בתוך האילוצים היומיומיים, שצורת הקיום במאה ה - 21 דורשת מהם. 

בלי לשים לב, עם כל האהבה הזאת, מצליחים להיכנס אל תוך תת ההכרה של התינוק, גם קודים מסרסים, שמקורם במטריקס, שהופכים להפעלות מתכנתות מתוך הלא מודע של התינוק, המשפיעות על צורת הביטוי שלו ועל כמה מתוך האוצרות שיש בו, הוא יוציא לפועל.

בלי שההורים התכוונו לכך, הם עוזרים לעצירת תנופת היצירתיות, הגאוניות והייחודיות האינדיבידואלית, שעימה הגיע התינוק לעולם.

אלו הן עובדות. 

התינוק המתוק יהפוך להיות אדם, שלא ממש יבטא עצמו בצורות שהוא אוהב, רוצה ונהנה מהן, צורות התנהגות וביטוי, המבטאות את המקסימום מתנות, שעימם הוא הגיע לשתף את האנושות בהן. 

תחושות חוסר סיפוק מהחיים יוצרות חסימות בביטוי העצמי.

חסימות בביטוי העצמי, בתורן, תורמות לתחושות של חוסר סיפוק כללי.

תחושות חוסר שביעות רצון ממה שיש, מפתחים סימפטומים שונים של חוסר הערכה, בעיה בדימוי עצמי וחוסר ביטחון עצמי מספיק. המצב האידיאלי הוא  - אדם העולה בלי חשש ופחד על במת חייו באופן טבעי, ספונטני, עם כל כוחו, אונו ויפעתו.

בניגוד למצב הרווח, שבו אדם עולה על כל מיני במות חיים מזדמנות, לרוב במות חיים של אחרים, רק מתוך הצורך לשרוד ומתוך היכרות מועטה עם היכולת והמימוש של ביטויו המקסימלי.

כך האדם חי, בפועל, חיים של אחרים, ותורם לפיתוח משחקם המקסימלי של אחרים, וזונח מתוך חוסר ידיעה וחוסר הבנה של עומק משמעות ההזנחה הזו, את הבניה של במת חייו הפרטית, ייחודית שלו.

מטרת הבית ספר הזה שנקרא "חיים" הינה - "לרדת למגרש המשחקים - ולעלות על במת החיים שלכם - לשחק את עצמכם הכי טוב שאפשר, מבלי צורך לשים מסכות של אחרים על הביטוי האינדיבידואלי שלכם".

זיהיתם חוסר סיפוק באחד או יותר מתחומי חייכם, חוסר הערכה עצמית, חוסר ביטחון עצמי, חוסר אהבה עצמית, דימוי עצמי נמוך - והגעתם להחלטה שהמטרה שלכם היא, שאתם רוצים להיפטר ממנו/מהם אחת ולתמיד, כדי לחיות את העצמי הייחודי המקסימלי שלכם,וכך להיות שמחים ומאושרים ממה שאתם ומחייכם? 

מלאו פרטים בדף הבית http://www.michaltevel.co.il והפתרון בטווח של שיחת טלפון היכרות אחת;

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.