1 דקות קריאה
30 Jul
30Jul

לצאת מהמטריקס האישי שלך

כל שיעור כולל מידע ותרגול.

 

הקורס מועבר בזום בזמן אמת.

תוכן הקורס: 

 

1. הבנת המושג - "אבודים בים" וההסבר הרוחני שלו ומחקר על השפה ה"מכושפת" של המטריקס, איך היא מתחבאת בכל תקשורת שלנו, בעיקר עם מערכות שלטוניות, בנקים, בתי משפט וכוד'.  - כניסת עומק אל תוך מאורת הארנב. 

 

2. מרכבת האדם – שבע דרגות ההוויה באדם. (אישיות ואני עליון, מערכות היחסים בין כל הגופים בינם לבין עצמם, איך מחברים אישיות לאני עליון)

 

3. להתחבר לסמכות הפנימית. (איך תסמיכו את עצמכם להיות הסמכות הבלעדית בחייכם, זו הקובעת ומכריעה בכל דבר ועניין ושאינה צריכה להיות תלויה בגורמים חיצוניים להחלטה ותפקוד).

 

4. הלילה של הנשמה, חוט הכסף. (כדי לצאת מהמטריקס האישי, יש לצאת דרך הרכבת התחתית. כמו שיש מרכבה אנושית, כך יש רכבת תחתית, היא ההרכב של תת המודע. רק מי שמעז לעבור דרכו מוצא את הדרך החוצה)

 

5. מסע הנשמה בעולם המטריקס - גלגולי נשמות. (מהי נשמה לעומת האגו האנושי ומדוע אנחנו מתגלגלים. מה אומרים במזרח במערב וביהדות על גלגולי נשמות ואיך זה עוזר לנו להבין את המטריקס בו אנו חיים).

 

6. בכמה ממדים אנחנו חיים ומה באמת כל אחד מהם מייצג? (החוקיות הקיימת בכל אחד מן הממדים שבהם אנו חיים ואיך ניתן להתעלות מממד לממד).

 

7. הקשר בין היוגות למרכבת האדם. (מהן היוגות השונות, כיצד הן קשורות אחת לשניה, איך הן קשורות לגופי האישיות ואיך הן מחברות לאני העליון: האטה יוגה, קרמה יוגה, בהקטי יוגה, ג'ננה יוגה, ראג'ה יוגה). וכן  מזג, אופי, אישיות ואני עליון. (בירור מושגים והבנתם המובחנת, כדי לבנות את האישיות שלנו בצורה נכונה).

 

8. היציאה מהמטריקס - פיתוח תודעה אנושית/אלוהית. איך ליצור מתוך האֶתֵר ולהיות הבוראים של גן העדן שלכם וסביבתכם?

 

תתחיל/י להשקיע במשאב והנכס הכי חשוב שיש לך בחיים - את/ה עצמך!!!

 ראו פרטים נוספים בדף - שאלות ותשובות למטה

משך כל פגישה – שלוש שעות.

 הרשמה נסגרה, הקורס לא יחודש!


הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.